וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי קנדה חתם באסטרה פלוישטי הרומנית

המגן, שסיים בקיץ את חוזהו בהפועל תל אביב, מצטרף לקבוצה מהמקום השלישי ברומניה וישחק עם סאדאת בוקארי וסיידו יאיא

שגריר חדש לכדורגל הישראלי: המגן הימני עמרי קנדה חתם עד תום העונה באסטרה פלוישטי מהליגה הראשונה ברומניה וזאת באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב. על פי פרסומים ברומניה, אסטרה חטפה את קנדה מראפיד בוקרשט שמאוד רצתה את השחקן, אחרי שזה הרשים במהלך המשחקים מול הפועל תל אביב אשתקד בליגה האירופית.

קידן אמר לוואלה! ספורט לאחר החתימה: "אנחנו מאוד מאושרים. עמרי קיבל פה הזדמנות אדירה אחרי שהקבוצה התלהבה מביצועיו במשחקי הליגה האירופית בעונה שעברה ולכן החליטה להחתימו. אני מקווה שהוא יצליח להרשים מקצועית, להתברג ולהישאר פה לאורך זמן".

אחרי 10 מחזורי ליגה מדורגת הקבוצה במקום השלישי עם 20 נקודות, חמש פחות מהמוליכה סטיאווה בוקרשט. בסגל אפשר למצוא את שחקני העבר של מכבי חיפה סאדאת בוקארי וסיידו יאיא. המאמן הוא גיאורגי מולטסקו בן ה-60 והמנהל הספורטיבי הוא קוסטל לזאר, ששיחק בהפועל תל אביב בראשית שנות ה-90.

קנדה, 25, שיחק בחמש האחרונות בהפועל תל אביב ובעבר גם בהפועל פתח תקוה והפועל רעננה. בקיץ חוזהו פג ולא הוארך על ידי ראשי האדומים. מאז נקשר שמו של המגן, שהפך לשחקן חופשי, למעבר לאירופה. גם הפועל עכו התעניינה בשירותיו, אך קנדה העדיף את האופציה הרומנית, שם הוא יהיה הישראלי היחיד. המגן ילבש באסטרה את החולצה מספר 55.

  • עוד באותו נושא:
  • עמרי קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully