וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית הדין יבטל את עונש הרדיוס לבית"ר

בקבוצה טענו שבעבר הקלו עם הפועל ת"א על זריקת אבוקות ובית הדין צפוי להתחשב. הקבוצה נקנסה ב-1,500 שקל

one

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דן בשעה זו (רביעי) בערעור שהגישה בית"ר ירושלים בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה, אחרי האבוקה שנזרקה במהלך המשחק מול אשדוד.

כזכור, בעקבות עונש הרדיוס המקורי, בית"ר לא תוכל לארח את הפועל תל אביב בטדי. אולם, על פי המסתמן, בית הדין צפוי לבטל את עונש הרדיוס, או לדחות אותו ולקיימו מול יריבה אחרת. במקרה כזה, יוטל על הקבוצה עונש ע"ת כבד יותר ולעתיד

בבית"ר טענו להגנתם כי האוהד שזרק את האבוקה שבגינה הקבוצה נענשה, נעצר בעבר ובית הדין צריך להתחשב בכך. בערעור שהגישה בית"ר היא טענה כי בעבר הוחלט להקל עם מכבי והפועל ת"א במקרים של זריקת אבוקות ולכן צריך להקל גם עם בית"ר.

אגב, גם בעונה שעברה, ספגה בית"ר עונש רדיוס נגד הפועל ת"א וההכנסות שלה ניזוקו מאוד בעקבות העונש. בכל מקרה, בקבוצה ישקלו לנקוט בהליכים נגד אותו אוהד שגרם לקבוצה נזק כבד.

מוקדם יותר הבוקר נערך דיון באישום הראשון של בית"ר - אי ציות להוראות. האישום נבע בעקבות העובדה שהמעסה של הקבוצה ישב על הספסל. בסיום הדיון נקנסה בית"ר בסכום של 1,500 שקל.

היו"ר איציק קורנפיין אמר: "אנחנו מודים באשמה ומתנצלים שהגענו לכאן. ירד לשם המעסה של הקבוצה ורצה לשבת על הספסל, לא מתוך כוונה רעה. זו פעם ראשונה, מנהל הקבוצה הוציא אותו. זה לא יקרה יותר".

בית"ר גברה הערב 1:3 במשחק אימון על מעלות מליגה א'. חן עזריאל, ערן לוי ושמואל קוזוקין כבשו את השערים.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully