וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "צרפת לא היתה צריכה לזמן את דיאבי"

מערכת וואלה! ספורט

3.10.2012 / 11:20

מנג'ר ארסנל מאשים את ההתאחדות הצרפתית בפציעה של הקשר שלו: "העומס של הקשר בנבחרת, גרמה לפציעה שלו"

ספורט 2

ביום שבת האחרון נחלה ארסנל את הפסד הליגה הראשון שלה, כשנכנעה בביתה 2:1 לצ'לסי, בדרבי הגדול של לונדון. באותו משחק, איבד המנג'ר ארסן ונגר גם את הקשר האנרגטי שלו - אבו דיאבי, שנפצע בשרירי הירך וייעדר לפחות שלושה שבועות. הבוקר (רביעי), יצא המנג'ר הצרפתי של דיאבי במתקפה חריפה נגד נבחרת צרפת וטוען כי לא היתה צריכה לזמן את השחקן למשחקים האחרונים שלה.

ונגר, שבנה על דיאבי כמחליפו של אלכס סונג שנמכר לברצלונה, האשים: "אמרתי כמה פעמים שאם צרפת רצתה את דיאבי למשחק שלה מול ספרד בהמשך החודש, הם לא היו צריכים לזמן אותו למשחקים מול פינלנד ובלארוס. הם היו צריכים להתחשב בעובדה שהשחקן חזר מפציעה ארוכה".

ונגר הסביר מדוע הוא כל כך יחסר את דיאבי: "זו מכה גדול עבור ארסנל לאבד את דיאבי משום שהוא מביא איכויות שאחרים לא מביאים לנו. לדוגמא, ביום שבת מול צ'לסי הכנסתי את צ'מברליין במקומו והפסדנו הרבה מאוד כדורים במרכז השדה, כדורים שדיאבי היה לוקח בקלות. הוא נותן לנו המון איזון במרכז השדה ואנחנו מאבדים המון כח".

המנג'ר הצרפתי התייחס גם לכישלון היחסי בינתיים של אוליבייה ג'ירו, החלוץ שהגיע ממונפלייה כמחליפו של רובין ואן פרסי: "אמרתי לו שלא ידאג, אבל חלוץ שלא מבקיע נכנס ללחץ. היו לו הזדמנויות כיבוש מול ליברפול וגם מול סנדרלנד וצ'לסי. ברגע שהגול הראשון ייכנס, אני מאמין שייכנסו עוד רבים בעקבותיו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully