וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תשע הנשמות של היאנקיז

3.10.2012 / 7:57

ניו יורק עמדה בפני הפסד לבוסטון, אבל מהפך מאוחר הקנה לה 3:4 קריטי. סנט לואיס בפלייאוף, אוקלנד בשוויון עם טקסס

אוקטובר מגיע, והיאנקי מג'יק קם לתחייה. ביום ראשון נחלצה ניו יורק יאנקיז מהפסד במשחק קריטי בטורונטו, והלילה (בין שלישי לרביעי) עשתה זאת שוב, ובצורה דרמטית במיוחד בסיוע המשיח התורן ראול איבנייז. בוסטון רד סוקס, בעונה עלובה ביותר, יכלה לרשום נקמה קטנה ואף הובילה בברונקס 1:3, אבל הומר בן שתי ריצות של איבנייז על אנדרו ביילי החלש השווה ל-3:3 באינינג התשיעי. שלושה אינינגים מאוחר יותר איבנייז רשם את החבטה המכרעת, היאנקיז ניצחו 3:4 ושמרו על המקום הראשון ב-AL מזרח, המוביל ישירות לפלייאוף.

בולטימור עשתה את שלה כשניצחה בדואל את טמפה ביי 0:1, שהושג מהומראן של כריס דיוויס באינינג הרביעי. זו הייתה הטעות היחידה במשחק של ג'יימס שילדס, שהיה עצום בטמפה ביי עם תשעה אינינגים ו-15 סטרייקאאוטים, אבל נכנע למשחק טוב של מיגל גונזאלס, שסיים עם שישה אינינגים ושליש והניצחון.

כעת יש לפסים מאזן 67:94 לעומת 68:93 של בולטימור, מה שמבטיח לניו יורק במקרה הגרוע שובר שוויון עם האוריולס. הלילה יתקיימו המשחקים האחרונים, אולי, של העונה, בולטימור תקווה שבוסטון תשמור הפעם על יתרון כדי להשתוות ליאנקיז, עליהם היא מובילה בשובר השוויון הפנימי. במקרה שניו יורק תפסיד ובולטימור תנצח, ייפגשו השתיים למשחק הכרעה על המיקום, כשהמנצחת עולה לפלייאוף והשנייה פוגשת את טקסס או אוקלנד.

מה שמוביל אותנו לדרמה הגדולה ב-AL מערב. לאחר שבכל שלבי העונה נדמה היה שטקסס תיקח בנקל את הבית, ניצחה הלילה אוקלנד 1:3, בזכות הופעה טובה של טראוויס בלקלי, שסיים עם שישה וחמישה. לשתיים מאזן זהה, והמפגש ביניהן הלילה יכריע מי תסיים ראשונה ומי תחכה לבולטימור או ליאנקיז.

וב-NL, סנט לואיס הפסידה, אמנם, לסינסינטי 3:1, אבל כעבור מספר שעות התבשרה כי תיסע לאטלנטה למשחק מיני-פלייאוף. זאת, לאחר שסן פרנסיסקו ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 3:4. בעקבות ניצחון וושינגטון על פילדלפיה 2:4, לה ולסינסינטי מאזן זהה, 64:97, מה שאומר שהלילה יוכרע מי תארח כל הדרך לוורלד סירייס. הג'איינטס יתארחו בכל מקרה ב-NLCS, אם יגיעו לשם.

יתר התוצאות הלילה ב-MLB:

סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 1:6
טורונטו - מינסוטה 3:4
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 3:4 (12 אינינגים)
קנזס סיטי - דטרויט 2:4
מיאמי - ניו יורק מטס 3:4
שיקגו קאבס - יוסטון 3:0
מילווקי - סן דייגו 3:4
פיטסבורג - אטלנטה 1:5
אריזונה - קולורדו 3:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully