וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגישה ערעור על עונש הרדיוס

האדומים, שאמורים לאחר את מכבי חיפה מחוץ לבלומפילד, טוענים כי לא ניתן להוכיח שהמצית הושלך מהיציע שלהם

one

הפועל תל אביב הגישה היום (שלישי) את הערעור על עונש הרדיוס והקנס שקיבלה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בסעיף "התפרעות אוהדים" בשבוע שעבר. בערעור עצמו, שמתפרש על פני תשעה עמודים ונכתב על ידי עו"ד עמית פינס, חבר הנהלת הפועל תל אביב ויועצה המשפטי, טוענת הקבוצה כי לא ניתן להרשיע את המועדון גם במישור העובדתי במסגרתו לא ברור האם הושלכה בכלל מצית ומאיזה יציע וגם מהמישור העקרוני ובשאלה האם קבוצה יכולה להימצא אחראית למעשה בודד של אוהד בודד (ונזכיר – גם שמישור העובדתי לא הוכח כי היה זה אוהד הקבוצה אשר השליך את המצת, אם חפץ זה אכן הושלך).

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יוקל עונשם? אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בכתב הערעור נכתב: "לא בכדי נקט מתקין התקנון בלשון רבים, אלא בכוונת מכוון עשה כך, על מנת להדגיש ולייחד את היסוד הקולקטיבי שבעבירה המיוחסת לקבוצה ואת האחריות המוחלטת המוטלת עליה שעה שאוהדיה נוקטים בהתנהגות בעלת אופי קולקטיבי שיש בו יסוד של אלימות. התקנון המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל אינו יכול ואינו מתיימר לדון ולטפל בעבירות פליליות של אינדיבידואל, גם אם מבוצעות הן במהלך משחק כדורגל, קל וחומר שאין הוא מתיימר לעשות כך באמצעות הענשת הקבוצות. לא ניתן לטפל ולא ניתן לדרוש מן הקבוצות לטפל – בתופעה של אלימות של אינדיבידואל, אשר לא ניתן לעמוד על מניעיה, לא ניתן למנעה, אין לקבוצות כל אמצעי כדי להתמודד עמה ואין כל יכולת לאתר, בוודאי לא מראש, את הפוטנציאל להתנהגות פסולה של יחיד".

נושא נוסף בשולי הערעור נוגע לאחד מהדיינים, עו"ד אופיר ארגמן, שבימים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות בתמונות שלו במשחקי מכבי תל אביב בנוסף לכמה התבטאויות שונות בנושא ההתאחדות לכדורגל, העומדים בראשה ובתי הדין המשמעתיים שלה. יש לציין כי הקבוצה תשאיר את הנושא כולו לשיקול דעתו של בית דין נכבד זה ולא תתייחס לנושא זה כאל אחד מעיקרי נימוקי ערעורה.

מתוך הערעור: "בסיומו של הדיון (לאחר נודעה פסיקתם של הדיינים) הובא לידיעת נציגי הקבוצה כי אחד הדיינים, עו"ד אופיר ארגמן, הינו אוהד מכבי תל-אביב. באהדה עצמה לקבוצה ספציפית אין די, כמובן לפסילתו של הדיין, אלא שמדובר ככל הנראה באהדה, החורגת מצפיה גרידא במשחקי הקבוצה ושאיפה להצלחתה, ותמונות שנשלחו לנציגי הקבוצה מגלות כי בדף הפייסבוק של הדיין ישנן תמונות רבות שלו מצולם ביציעי מכבי תל-אביב, לבוש במדים הצהובים כחולים וכד' כולל התבטאויות שונות בנושא ההתאחדות לכדורגל, העומדים בראשה ובתי הדין המשמעתיים שלה.

מכיוון שהקבוצה מעוניינת לסמוך על הדיין הנכבד, עו"ד אופיר ארגמן, כי ינטרל את רגשותיו האישיים ויתייחס אל המקרה לגופו וכי כישוריו המשפטיים ינתבו אותו לכיוון ניטרול תחושותיו האישיות – תשאיר הקבוצה את הנושא כולו לשיקול דעתו של בית דין נכבד זה ולא תתייחס לנושא זה כאל אחד מעיקרי נימוקי ערעורה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully