וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: "חייבים לנצח כדי שהאווירה החיובית תחזור"

2.10.2012 / 11:14

לחץ בקבוצה של טל בנין, שכבר קיבלה את המפתחות למתקן האימונים החדש ותעבור אליו אחרי החג. בן הרוש ייאלץ לפתוח

one

מכבי נתניה קיבלה את המפתחות למתקן האימונים החדש וכעת במועדון עושים את הצעדים הסופיים כדי שהקבוצה תוכל להתאמן במתקן החדש כבר לאחר החגים. נכון לעכשיו בנתניה עושים השלמות אחרונות בדמות הכנסת אביזרי האימון, סידור הדברים במגרש וסידורים לוגיסטיים נוספים, כשהיעד הוא כבר בשבוע הבא לאפשר לקבוצה לחנוך את המתקן ולעזוב את הקופסה באופן רשמי.

מתקן האימונים החדש הוא מתקן ברמה גבוהה על פי אנשי המועדון, וגם בצוות המקצועי מחכים כבר לעבור למתקן החדש. בקבוצה עוקבים גם אחר ההתפתחויות במגרש החדש כשבעיריית נתניה הבטיחו לראשי המועדון שהוא יהיה מוכן כמתוכנן בתחילת נובמבר כדי שהקבוצה תוכל לארח את הפועל תל אביב כבר במגרש החדש.

בצד המקצועי החליט היום המאמן טל בנין לערוך שני אימונים לאחר חופש של יומיים כשהמאמן יבהיר לשחקניו כמה הוא מאוכזב מהמשחק מול מ.ס אשדוד וצפוי לדרוש מהם לחזור למשחק ההקרבה אותו הציגו במחזורי פתיחת העונה. אורי שטרית שייעדר מעל לחודש יחל בשיקום, בעוד עומרי בן הרוש אותו הצוות המקצועי העדיף לשלב בהדרגה, ייאלץ לפתוח בהרכב כבר בשבת מול הפועל עכו. "אחרי ההפסד לאשדוד שוב נוצרה אווירה טיפה לחוצה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים לנצח את הפועל עכו ולחזור לשחק כמו שטל מבקש מאיתנו כדי שתחזור להיות פה אווירה חיובית".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully