וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוקלנד ודטרויט עלו לפלייאוף

2.10.2012 / 9:16

תמונת העולות ב-AL הושלמה, כשהאייז מנצחים 3:4 את טקסס ושומרים סיכוי לעקיפה והטייגרס גוברים 3:6 על קנזס סיטי

לאורך 159 המשחקים הראשונים של העונה, לא הייתה לנו אף עולה לפלייאוף מה-AL, אלא שבתוך שני לילות בלבד לקראת הסיום, כל חמש המאושרות הבטיחו את מקומן באוקטובר וכעת ייאבקו על מיקום, ביומיים האחרונים של העונה. אל טקסס, ניו יורק יאנקיז ובולטימור, שעלו כבר אתמול, הצטרפו הלילה (בין שני לשלישי) אוקלנד ודטרויט.

האייז, אולי הפתעת העונה, עשו את זה בסטייל, עם שישה ושישה של ג'רוד פארקר, שנתנו להם 3:4 על טקסס. בעקבות הניצחון, הפער בין הקבוצות עומד על משחק אחד בלבד ואם אוקלנד תנצח את שני המשחקים שנותרו בסדרה הזו, היא תעקוף את הריינג'רס ותזכה במערב. הטייגרס לעומתם, כבר היו עם רגל וחצי בפנים והבטיחו זכייה בבית המרכז עם 3:6 על קנזס סיטי. מיגל קבררה חבט להומראן ו-4 מ-5 והוא קרוב לזכייה היסטורית בטריפל קראון.

במזרח, שם נאבקות בולטימור וניו יורק על הבכורה, פתחו היאנקיז פער של משחק בדיוק בזמן. תשע ריצות באינינג השני, שמונה מתוכן על קליי בוכהולץ המזעזע, סייעו לפסים להביס 2:10 את בוסטון. במקביל, טמפה ביי קיוותה לשמור על סיכוי לפלייאוף וניצחה 3:5 את בולטימור, אבל הניצחון של אוקלנד קבע שהרייז בחוץ.

במשחקים נוספים, הוויט סוקס הביסו 0:11 את קליבלנד, אבל גם הם הולכים הביתה בעקבות הניצחון של דטרויט. האיינג'לס, שגמרו את העונה עם הניצחון של אוקלנד, גברו 4:8 על קינג פליקס הרננדז וסיאטל, כשמייק טראוט ממשיך להציג את יכולותיו עם 4 מ-5 במאבק על תואר ה-MVP. טורונטו ניצחה 5:6 את מינסוטה בעשרה אינינגים.

ב-NL, דווקא נותר כרטיס אחד לחלק, אחרי שסנט לואיס לא הצליחה לגמור את הסיפור. הקרדינלס ניצחו 2:4 את סינסינטי, במשחק בו דאסטי בייקר מאמן הרדס חזר למגרשים, לאחר שהחמיץ 11 משחקים בגין התקף לב קל. אלא שהדודג'רס עוד לא אמרו נואש והניצחון השישי הרצוף שלהם, 2:3 על סן פרנסיסקו מווקאוף סינגל של אליאן הררה, הותיר את הפער על שני משחקים. סנט לואיס זקוקה לעוד ניצחון כדי להימנע מבעיות.

במשחקים נוספים, וושינגטון אומנם הפסידה 2:0 לפילדלפיה, אבל זכתה במזרח אחרי שאטלנטה הפסידה בעצמה, 2:1 לפיטסבורג. מיאמי ניצחה 2:3 את המטס, יוסטון עם 106 הפסדיה, הנחילה לקאבס את ה-100 שלהם עם 0:3, מילווקי ניצחה 3:5 את סן דייגו וקולורדו שמה ארבע ריצות באינינג ה-13 כדי לעבור 5:7 את אריזונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully