וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חטפו בראש

2.10.2012 / 8:49

טוני רומו נחטף חמש פעמים, שיקגו ניצלה זאת עד תום והביסה 18:34 את דאלאס בחוץ. המצב רע בממלכה של ג'רי ג'ונס

דאלאס (2:2) – שיקגו (1:3) 34:18

אוי דאלאס, דאלאס, מה יהיה הסוף? הקאובויס פשוט לא מסוגלים להתרומם מעל לבינוניות והמשחק הלילה (בין שני לשלישי) היה דוגמא נהדרת. הטקסנים חטפו תבוסה ביתית משיקגו המצוינת, אבל עם כל הכבוד לברס, ההפסד הזה קודם כל רשום על שמה של ההתקפה הביתית, שאם הייתה קצת יותר מרוכזת ומתואמת, הייתה משנה לחלוטין את התוצאה במשחק הזה ובכלל, את הדרך המעליבה בה נראית מי שאמורה להיות אחת הקבוצות הגדולות של הליגה.

טוני רומו לא הפסיק למסור, אבל בעיקר לידיים של הגנת שיקגו וסיים את המשחק עם לא פחות מחמישה איבודים מול טאצ'דאון בודד. כשרומו, שמסר ל-31 מ-43 ו-307 יארד, כבר הצליח לכוון את עצמו כמו שצריך, התופסים שלו ובעיקר דז בריאנט ומיילס אוסטין, פשוט לא הפסיקו לשמוט כדורים, כששניים מהאיבודים, כמו גם לא מעט הזדמנויות מפוספסות, באחריותם המלאה. קייל אורטון, שעלה מהספסל בגארבג' טיים מול האקסית, היה טוב עם 9 מ-10, 89 יארד וטאצ'דאון ואולי הגיע הזמן לחשוב על זעזוע, לפחות זמני, בקבוצה של ג'רי ג'ונס.

הקאובויס ירדו למחצית בפיגור 10:7 והיו במשחק כמעט לכל אורכו, אבל האיבודים הרגו אותם ושיקגו ניצלה זאת. הברס שמו שני טאצ'דאונים הגנתיים ואילו ג'יי קאטלר, שהיה שקט יחסית והסתפק ב-24 ניסיונות מסירה, 18 מתוכם מדויקים ל-275 יארד, מצא באנדזון את דווין הסטר וברנדון מרשל במחצית השנייה. הברס סיפקו תצוגת תכלית, כשמרשל תורם 138 יארדים אוויריים ומאט פורטה מתחיל להתאושש מהפציעה בקרסול, שעדיין הפריע לו במשחק. לפחות על פי פתיחת העונה, שיקגו נראית כמו הקבוצה החזקה בבית (לצד מינסוטה???).

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully