וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פיטר אמבמבה ייבדק ביום שלישי

במועדון מקווים שהפציעה של הבלם הקונגולזי לא חמורה. בכל מקרה הוא צפוי להחמיץ את בני יהודה. דורה עודד את השחקנים

one

בבני סכנין יבדקו מחר (שלישי) את חומרת פציעתו של פיטר אמבמבה, שנפגע במשחק נגד הפועל תל אביב והוחלף במהלכו. בקבוצה חוששים שהשחקן ייעדר לתקופה של מספר שבועות, מה שיגרום למאמן שלומי דורה כאב ראש נוסף בכל הנוגע לחוליית ההגנה של הקבוצה.

אמבמבה כנראה לא יהיה כשיר למשחק נגד בני יהודה ביום שבת ובקבוצה מקווים שלאחר מכן הוא כבר יעמוד לרשות הצוות המקצועי. הבלם הקונגולזי אמנם לא פתח את העונה טוב, אך הוא נחשב לאחד השחקנים החשובים במערך של דורה, שמקווה שמחר יתברר שהוא אינו סובל מפציעה חמורה.

מי שעוד סובלים מפציעות הם עלא אבו סלאח וחאלד חלאיילה, וכמו כן מחמוד עבאס שעדיין מתאושש משבר ברגל. יחד עם זאת, בקבוצה מאמינים שהשלושה יהיו כשירים לשבת ולכל הפחות יכללו בסגל.

המאמן דורה ביטל יום גיבוש שהיה אמור להתקיים מחר. השחקנים היו אמורים לצאת לטיול משותף כדי להרים את המורל, אלא שדורה הודיע היום (שני) לשחקנים כי הגיבוש נדחה למועד לא ידוע ומחר יתקיים אימון רגיל. דורה עודד את שחקניו לקראת המפגש ואמר להם כי אם ימשיכו ביכולת דומה לזו שהציגו נגד הפועל תל אביב, הנקודות יגיעו בקרוב. כמו כן ביקש המאמן מהשחקנים, ובייחוד משחקני ההתקפה, להיות יותר מרוכזים במהלך המשחק.

חאמד גנאים, פיטר אמבמבה שחקני בני סכנין שומרים על נאעל חוטבא שחקן הפועל תל אביב. דרור עינב
בסכנין חוששים מהיעדרות ארוכה. אמבמבה במרכז/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully