וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: השלם גדול מסך חלקיו

4.10.2012 / 15:00

אריזונה תנסה להישאר מושלמת גם לאחר המשחק בסנט לואיס, בפתיחת המחזור ה-5. גרג וויליאמס צפוי להגיע (ו', 2:20, FOX)

סנט לואיס (2:2) – אריזונה (0:4), בין חמישי לשישי, 2:20, FOX

אל המחזור החמישי בליגת ה-NFL, שייצא לדרך הלילה, נכנסות שלוש קבוצות מושלמות. אלא שבעוד שאצל שתיים מתוכן, אטלנטה ויוסטון, לא מדובר בנתון מפתיע במיוחד בהתחשב ביכולותיהן וביריבות, הרי שאצל אריזונה, שמגיעה למיזורי, מדובר בסנסציה די גדולה.

הקרדינלס אפילו לא נחשבים לקבוצה הבכירה בבית ה-NFC מערב, בו הם מתמודדים מול סן פרנסיסקו, אבל הרשימו מאוד עד כה, עם ניצחונות בחוץ על ניו אינגלנד ובבית על פילדלפיה. דווקא מול שתי היריבות החלשות יותר שפגשו, סיאטל ומיאמי, קווין קוב וחבריו התקשו הרבה יותר וביום ראשון החולף הם נזקקו להרבה מאוד מזל על מנת לעבור את הדולפינים בהארכה בבית.

אצל המארחת אומנם קיימת סוג של אכזבה מסאם בראדפורד, שלא ממש עונה על התקוות הגדולות שתלו בו כשנבחר ראשון בדראפט לפני שנתיים, אבל מעבר לכך, המצב לא רע בכלל. אחרי שניצחה פעמיים בלבד בעונה שעברה, סנט לואיס כבר עומד על צמד ניצחונות בתום החודש הראשון של העונה ומכיוון ששניהם הגיעו בבית, אי אפשר לפסול אותה במשחק הזה.

הראמס קיבלו בשורות טובות השבוע, כשמלך הבאונטי גרג וויליאמס, שאמור היה לשמש כמתאם ההגנה שלהם העונה והושעה לתקופה בלתי מוגבלת על ידי הליגה, קיבל אישור להגיע למשחקי הקבוצה בתור אוהד והוא צפוי להיות נוכח במשחק. גרג אחר, זורלן, הבועט הרוקי של הקבוצה תפר ארבעה שערי שדה בניצחון הדרמטי על סיאטל, שניים מתוכם היו מ-58 ו-60 יארד, מה שהפך אותו לראשון בהיסטוריה שכובש שני שערים ממרחק גדול מ-55 יארד באותו משחק. הוא ינסה לשמור על הכושר החיובי ולסייע לראמס לייצר נקודות גם ממצבים מסובכים.

התחזית: כאמור, אריזונה מתקשה דווקא מול ה"קטנות" ומתישהו היא תפסיד. ובכן, זה יקרה הפעם. סנט לואיס

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully