וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בולטימור, היאנקיז וטקסס בפלייאוף

1.10.2012 / 1:20

האוריולס ניצחו 3:6 את בוסטון, היאנקיז גברו 6:9 על טורונטו והשוויון ביניהן נשמר. הריינג'רס בפנים עם 7:8 על האיינג'לס

את מה שהולך בימים האחרונים ב-AL אי אפשר להסביר ממש. אם חשבנו שבשנה שעברה היה לנו טירוף עד לרגע האחרון, הרי שמה כבר אפשר להגיד על העונה הנוכחית, בה אנחנו נמצאים שלושה ימים לפני קו הגמר ועדיין שום דבר כמעט לא גמור. בשעה טובה, שלוש קבוצות ראשונות העפילו הלילה (בין ראשון לשני) מהחטיבה הזו, כשבולטימור, ניו יורק יאנקיז וטקסס הבטיחו מקום באוקטובר, אבל כלום לא גמור במאבק המיקומים.

האקשן במזרח נמשך, כשבולטימור והיאנקיז נשארו דבוקות זו לזו. האוריולס לא התקשו לנפנף את בוסטון עם 3:6, כשכריס דייויס חובט להומראן 31 העונה. באק שואולטר ושחקניו כבר היו בטוחים שהם בורחים ליאנקיז, אבל הפסים הראו טונות של אופי והפכו פיגור 5:1 בטורונטו לניצחון 6:9, כשהם שמים ריצות בכל אחד מארבעת האינינגים האחרונים. מאוחר יותר, בזכות הניצחון של טקסס, שתיהן הבטיחו את מקומן בפלייאוף וכעת יאבקו על הבכורה בבית. היאנקיז יארחו את בוסטון לסדרת סיום העונה, בולטימור לסדרה קשה בטמפה ביי, כשלרייז נותר סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף.

במערב, טקסס הייתה זקוקה לניצחון אחד בלבד על האיינג'לס כדי להבטיח מקום באוקטובר, אבל ג'ו ניית'ן שבר שמירה והפסיד לדאבל של טוריי האנטר, שהכניס שתי ריצות בתשיעי ונתן למלאכים 4:5 במשחק הראשון של הדאבל הדר. מייק טראוט חבט להומראן, שקבע עבורו היסטוריה: הרוקי הראשון שמגיע ל-30 הומראנים ו-40 גניבות בסיס בעונה. במשחק השני זה כבר סופסוף הגיע, כשהריינג'רס הופכים פיגור 4:0 באינינג הראשון לניצחון 7:8. מייק נאפולי שלח צמד ליציעים, אדריאן בלטרה נפצע בטקסס. אוקלנד, שניצחה 2:5 את סיאטל, רחוקה שני משחקים מטקסס ונמצאת שלושה מעל האיינג'לס והרייז, בדרכה לפחות אל הווילד קארד.

דווקא הבית שהיה הצמוד מכולם לאורך תקופה ארוכה נראה על סף הכרעה, כשדטרויט ניצחה 1:2 את מינסוטה ופתחה פער של שלושה משחקים בבית המרכז על הוויט סוקס, שהפסידו 6:2 לטמפה ביי. הרייז נעזרו בצמד של בי ג'יי אפטון הלוהט וניצחון 20 של דייויד פרייס וכאמור, הם עדיין במירוץ. דטרויט צריכה ניצחון שלה או הפסד של הוויט סוקס כדי לזכות בבית. במשחק נוסף, קליבלנד שמה 10 ריצות בחמישי והביסה 3:15 את קנזס סיטי.

ב-NL הרבה יותר רגוע. סינסינטי ניצחה 3:4 את פיטסבורג ובמאבק על המאזן הטוב בחטיבה היא השוותה את מאזנה לזה של וושינגטון, שהפסידה 10:4 לסנט לואיס, שנעזרה בצמד של קרלוס בלטראן. הקרדינלס שמרו על מרחק שני משחקים מהדודג'רס במאבק הווילד קארד, לאחר שלוס אנג'לס ניצחה 1:7 את קולורדו. לסנט לואיס נותרה סדרה מול סינסינטי, לדודג'רס מול סן פרנסיסקו ונראה שהסיפור די גמור.

במשחקים נוספים, פילדלפיה ניצחה 1:4 את מיאמי, קול המלס רשם שבעה ושמונה וניצח בפעם ה-17 העונה. הרצף של כריס מדלן באטלנטה הגיע ל-23 ניצחונות במשחקים בהם פתח, עם 2:6 על המטס. מילווקי הודחה רשמית ממירוץ הפלייאוף עם הפסד 7:0 ליוסטון. הומראנים של חבייאר ניידי והאנטר פנס בתשיעי קבעו מהפך ונתנו לסן פרנסיסקו 5:7 על סן דייגו. הקאבס עצרו רצף של שבעה הפסדים עם 2:7 על אריזונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully