וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פרננדס: "אם נמשיך כך, לא נהיה בתחתית"

30.9.2012 / 11:50

קשר רמת השרון התעמת עם מאבטחים בסיום המשחק מול בני יהודה, אך לא התאכזב מהתיקו: "חייבים ללמוד מיריבות כאלה"

one

על אף שער השיוויון שספגה בדקת הסיום אתמול מול בני יהודה (2:2), ברמת השרון היו מרוצים בסך הכל מצורת המשחק של הקבוצה ומהעובדה שהשחקנים שמרו על יכולת טובה כבר שבועיים ברציפות. המאמן בני טבק החמיא לשחקניו בסיום, כאשר כולם ניחמו את יניב לביא המאוכזב שכבש שער עצמי שעלה לקבוצה בשתי נקודות.

קשר הקבוצה אדריאן פרננדס אמר: "אני לא מאוכזב כי שיחקנו נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה לה שחקנים טובים. אנחנו חייבים להילחם ולקחת נקודות. ללמוד מיריבות כאלה. אסור לעשות טעות אחת נגד קבוצה כמו בני יהודה ואם אתה עושה אתה משלם. אנחנו מסתכלים על עצמנו בלבד, אנחנו רוצים לבוא בשבוע הבא ולעשות את המקסימום כדי להשיג כמה שיותר נקודות. אם נמשיך ביכולת הזאת לא נהיה בתחתית".

לצערו של פרננדס, בסיום המשחק הוא התעמת מילולית עם מספר מאבטחים והתפרץ לעברם, מה שצויין בדו"ח השופט ועקב כך הוא יועמד לדין. כזכור פרננדס היה מעורב במהומות שהיו בשנה שעברה במשחק בוינטר בין הפועל רמת גן לבני לוד והורחק עקב כך לשישה משחקי ליגה.

רק בשבוע שעבר סיים את ההרחקה וחזר לשחק במדי רמת השרון נגד הפועל תל אביב ואף כבש את שער הניצחון. ברמת השרון חוששים כי הרקורד של פרננדס עשוי לעלות לו ביוקר למרות שמדובר במקרה שונה לגמרי והוא לא התרחש בשדה המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully