וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "עכשיו מתחילה הליגה האמיתית עבורנו"

30.9.2012 / 9:31

האדומים היו מרוצים מהתיקו מול קרית שמונה: "נצטרך להוכיח שאנחנו לא מהקטנות בליגה". אוהדים קראו קריאות נגד יואב כץ

one

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק אתמול (שבת) נגד עירוני קרית שמונה, שהסתיים בתיקו 1:1. בצוות המקצועי היו מרוצים מהעובדה שהקבוצה הצליחה לחזור למשחק לאחר הפיגור וכן להציג כדורגל איכותי בדקות הסיום. בחיפה ציינו כי זה המשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה, כאשר בצוות המקצועי היו מרוצים בעיקר מהלחץ, ההקרבה והסגירה במרכז המגרש בחצי השעה האחרונה.

אילן רנקביץ' שנכנס להופעת הבכורה שלו כמחליף זכה למחמאות על הנחישות וההתלהבות שהכניס, אך בצוות המקצועי יבקשו ממנו להיות מרוכז יותר בהחלטות האחרונות שלו. גם מהראן לאלה שכבש זכה למחמאות, ובקבוצה מקווים שהשער ייתן לחלוץ את הביטחון לו הוא כל כך זקוק. בחיפה ינסו כעת לנצל את הדקות האחרונות והנקודה שהוציאו מול האלופה כדי ליצור מומנטום חיובי.

"אנחנו מתחילים עכשיו את הליגה האמיתית עבורנו, מול קבוצות בליגה שלנו. נצטרך לנצח את עירוני רמת השרון, כדי להוכיח שאנחנו לא מהקבוצות הקטנות בליגה", אמר שחקן בקבוצה. יוסי דורה הותיק התייחס גם כן למשחק: "אני יוצא בעיקר מבולבל. 25 הדקות האחרונות הן הדקות הטובות ביותר שלנו העונה. הוכחנו שאנחנו מסוגלים ונראה את זה בהמשך".

בסיום המשחק חיכו מחוץ לחדר ההלבשה כעשרה אוהדים וקראו קריאות נגד הבעלים יואב כץ, דבר שקומם את אנשי המועדון שציפו מהקהל לנסות ולתמוך בקבוצה ברגעים הקשים. דושאן ברקוביץ' הפצוע הודיע לצוות המקצועי כי הוא מרגיש טוב יותר, אך בכל מקרה הוא צפוי להיעדר גם במשחק הבא ולחזור אולי רק אחרי פגרת הנבחרת. החלוץ הצעיר אלי אלבז, ששותף אמש במשחק, נפגע הבוקר באימון בידו. בחיפה חששו תחילה, אולם הוא טופל במקום ולא סיים את האימון ומצבו טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully