וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא מרפים

30.9.2012 / 8:37

בולטימור ניצחה את בוסטון 3:4 והשוותה את המאזן ליאנקיז, שהפסידו בטורונטו 3:2. הדודג'רס עדיין בתמונת הוויילד קארד

איזה סיום מצפה לנו ב-AL. וואו!

מי היה מאמין בתחילת העונה שבולטימור אוריולס לא רק תיאבק על הפלייאוף, היא גם תאיים על ראשות בית המזרח? הציפורים ניצחו הלילה 3:4 את בוסטון מהומראן של מני מצ'אדו באינינג השביעי, והשוו את מאזנם לזה של ניו יורק יאנקיז, כשלסיום נותרו ארבעה משחקים בלבד. "אנחנו לא אמורים להיות פה", אמר מארק ריינולדס, "אנחנו רק ילדים שמשחקים בשביל הכיף. ופשוט כיף להיות פה".

היאנקיז שמו שתי ריצות באינינג הראשון בטורונטו, ריקי רומרו מהבלו ג'ייז נטש אחרי שלושה אינינגים בלבד, אבל הבולפן שרד ואפשר לקנדים להפוך את הפיגור ולנצח 2:3, תוצאה שסיבכה מאוד את ניו יורק רגע לפני אוקטובר ושמה אותה במקום בעייתי.

החיבור בין בית המזרח למרכז נעשה באמצעות המפגש בין טמפה ביי לשיקגו וייט סוקס. הרייז ניצחו 4:10, תוך שהם מסבכים מאוד את המצב של הגרביים. זאת, משום שדטרויט גברה על מינסוטה 4:6 ופתחה פער של שני משחקים, כשלכל אחת מהשתיים נותרו עוד ארבעה עד תום העונה. לא בשורה טובה כלל לשיקגו, שהובילה את הבית לכל אורך החודשיים האחרונים ודרכה היחידה לשחק באוקטובר תהיה מראשות הבית. קליבלנד גברה על קנזס סיטי 6:7.

במערב, אוקלנד עשתה את המוטל עליה, ניצחה את סיאטל 4:7 באינינג העשירי והותירה לעצמה סיכוי לזכות בראשות הבית. זה היה קאמבק אדיר של האייז, כשג'וש דונלדסון ירה להומר משווה בין שתי ריצות באינינג התשיעי, ובעשירי חבט ברנדון מוס פצצה מנצחת בת שלוש ריצות. המפגש בין טקסס ללוס אנג'לס איינג'לס נדחה, והיום ייערך דאבל הדר שיקבע האם האיינג'לס סופית מחוץ למירוץ או שלאייז יש סיכוי להדביק את פער 2.5 המשחקים של טקסס בראש הבית.

ב-NL לא קורים יותר מדי דברים דרמטיים, כשהמאבק היחיד הוא על כרטיס הוויילד קארד השני (הראשון שייך לאטלנטה), בין סנט לואיס ללוס אנג'לס דודג'רס. ובכן, המאבק הזה עדיין חי, כשהדודג'רס צימקו את הפער מהקרדינלס לשני משחקים. זאת, לאחר שלוס אנג'לס גברה 0:3 על קולורדו וניצלה את הפסד הקרדינלס לוושינגטון 6:4 בעשרה אינינגים.

הנשיונאלס מובילים כעת במשחק אחד במאבק המיקום מול סינסינטי, שהפסידה לפיטסבורג 2:1. הצלע השלישית בין אלופות הבתים, סן פרנסיסקו, תסתפק במקום השלישי לאחר הפסד 7:3 בסן דייגו. במשחקים חסרי משמעות גברה פילדלפיה על מיאמי 5:9, אריזונה על שיקגו קאבס 2:8, מילווקי על יוסטון 5:9 ואטלנטה על ניו יורק מטס 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully