וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא חשבתי שנראה יותר מדי אחרי אימון וחצי"

מאמן הפועל ת"א החדש התייחס ליכולת הדלה בניצחון על סכנין. דורה על הפנדל המפוקפק נגד קבוצתו: "מקווה שזה לא מגמתי"

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

הפועל תל אביב אומנם ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני סכנין, אבל היכולת, אוי היכולת. האדומים נראו רע מאוד במשחקם הביתי והמשיכו את הכושר הדל שמלווה אותם מתחילת העונה ובעיקר בצמד ההפסדים האחרונים, לאתלטיקו מדריד ועירוני רמת השרון. הפועל נהנתה משריקה מפוקפקת לפנדל, אותו כבש עומר דמארי בדקה ה-19. עוד טעות של לירן ליאני הייתה הרחקתו של אלרואי כהן בדקה ה-52. לפחות יוסי אבוקסיס, במשחקו הראשון על הקווים לאחר שהחליף את ניצן שירזי, זכה בשלוש נקודות, אבל גם הוא יודע שיש לו עוד המון עבודה.

אבוקסיס ידע בסיום שהקבוצה שלו לא הרשימה ואמר: "משחק רע מאוד שלנו, כמובן שיש לנו הרבה עבודה, אבל הכי כיף לעבוד אחרי ניצחון. באתי למשחק בהרגשה שהדבר הכי חשוב זה ניצחון. לא חשבתי שנראה יותר מדי דברים אחרי אימון וחצי. מגיע לחבר'ה כל הכבוד על ההשקעה. אנחנו רוצים להקדיש את הניצחון לניצן".

לגבי החילוף בעמדת המאמן והמשך הדרך אמר אבוקסיס: "לא יהיה מאושר ממני בעולם אם ניצן יבריא. אני אשאיר לו את הפועל תל אביב כקבוצה טובה. לא נחפש עכשיו משחקי אגו, לגבי מי מקבל את הסמכויות. כל אחד יודע מה העבודה שלו עכשיו ולא נתעסק בזה. בעזרת השם ניצן יבריא וכל השאר אלה בעיות קטנות.

"אם זה היה מצב נורמלי ומאמן היה מפוטר או משהו אחר, זה לא היה עולה על הדעת שאעזוב את הנבחרת. חיים רמון ביקש את אישורו של ניצן ושל אבי לוזון. ניצן נתן את ברכתו לכל המהלך הזה. כל מי שמדבר בעילום שם ואומר דברים על המהלך הזה, לא מעניין אותי. אבי לוזון אמר שהוא לא היה עושה את זה, אבל הוא מבין את הרגישות של העניין. אתם יודעים כמה אהבה יש לי לאלי גוטמן והוא גם נתן את הסכמתו. אנשים מסביב מתעסקים בכל מיני שטויות".

אפולה אדל, שהצטיין בשער האדומים, אמר: "אני חושב שנלחמנו וניסינו לשחק טוב, אבל זה היה קשה אחרי ההרחקה. תמיד קשה לשחקנים אחרי שינויים בעמדת המאמן. אנחנו צריכים עוד קצת זמן".

מן העבר השני, האכזבה הייתה גדולה כמובן. אמנם סכנין נותרה עם נקודה אחת בלבד לאחר חמישה מחזורים, אבל בניגוד לשבועות האחרונים היא שיחקה היטב ותצטרך למנף את היכולת הזו להמשך הדרך. בנוסף, הקבוצה מהמגזר חייבת להתחיל לכבוש.

המאמן שלומי דורה אמר: "התפתח משחק כזה, בו היינו קרובים מאוד להוציא פה משהו. אם היה נכנס שער אחד, השחקנים היו מקבלים ביטחון והיו נכנסים שערים נוספים, אבל אנחנו בלחץ גדול במועדון וגם כדורים כאלה לא נכנסים. אנחנו יכולים לצאת מעודדים מאוד מהיכולת ולקחת את זה קדימה".

לגבי טעויות השיפוט הוסיף דורה: "אני אנשום עמוק ולא אגיד מילה, כי בסך הכל טעויות קורות. אבל אם נשרק פנדל אחד על תפיסה בחולצה, הייתה הזדמנות קלאסית לתת פנדל בצד השני על אותו משקל. קל לשרוק נגד קבוצות קטנות וזה בסדר. גם במחזור הראשון נגד באר שבע הגיע לנו פנדל שלא נשרק, אז אני מקווה שזה לא מגמתי. אני לוקח את היכולת הטובה ומקווה שנצא לדרך חדשה".

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully