וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס הורנטס: ילדים זה שמחה?

22.10.2012 / 10:30

מחממים את הפרקט: אנתוני דייויס והגבות, יחד עם אוסטין ריברס, ינסו לחלץ את הביג איזי מירכתי המערב. השאלה היא מה רמת הסגל שסביבם?

שחקני ניו אורלינס הורנטס, אוסטין רובירס, אנתוני דייויס. Chris Graythen, GettyImages
הבמה שלכם. דייויס וריברס/GettyImages, Chris Graythen

מאזן בעונה שעברה: 45:21

סיימה את העונה: מקום אחרון בבית ובמערב כולו

מה מי מו

חמישייה: אריק גורדון, גרייביס ואסקס, אל פארוק אמינו, אנתוני דייויס, רובין לופס

ספסל: אוסטין ריברס, חבייאר הנרי, רוג'ר מייסון, דאריוס מילר, לאנס תומאס, ריאן אנדרסון, האקים ווריק, ג'ייסון סמית'

מאמן: מונטי וויליאמס (עונה שלישית בליגה)

מועמד לפריצה: אנתוני דייויס. העונה הקשה מאוד שעברה על ההורנטס, אחרי שאיבדו את כריס פול בקיץ שעבר, הפכה למתוקה הרבה יותר כשנודעו תוצאות הגרלת הלוטרי בדראפט. ניו אורלינס זכתה בפרנצ'ייז פלייר חדש בדמותו של דייויס המבטיח, שהספיק לגרוף מדליית זהב במדי הנבחרת בקיץ האחרון. שחקן השנה במכללות, שהוביל את קנטאקי לאליפות עוצמתית, יהפוך בן רגע לכוכב בליגה הזו, אם לא יקרו לו תקלות מצערות. והגבות, אוי הגבות.

מועמד לדעיכה: האקים ווריק. האמת, לא פשוט למצוא מועמד לדעיכה בקבוצה שמרבית שחקני הסגל שלה לא עולים על גיל 25. מכיוון שלבחור את רוג'ר מייסון יהיה סתם העלבה לאחד השחקנים החביבים שעברו בארץ הקודש, נלך עם ווריק, שבא בטרייד משולש מפיניקס בקיץ ובשנים האחרונות מוצא את עצמו מחליף קבוצות כמו גרביים. המספרים של הפאוור פורוורד יורדים בהדרגתיות בכל שנה וקשה להאמין שבגיל 30 וכשלפניו ברוטציה נמצאים דייויס, רובין לופס וריאן אנדרסון, הוא ימצא את מקומו. עבור שחקן שנבחר רק לפני שמונה עונות בבחירה ה-19 בדראפט, מדובר בקריירה די מבוזבזת, שדועכת מהר מדי.

אקס פקטור: ריאן אנדרסון. השחקן המשתפר של העונה שעברה הוא תוספת כוח אדירה להורנטס. אנדרסון זינק לחמישייה של אורלנדו בעונתו הרביעית בליגה וסיפק תצוגות פנטסטיות. דייויס יזדקק להרבה מאוד עזרה והכוונה בצעדיו הראשונים בליגה ושחקן מסוגו של אנדרסון, שכבר צבר ניסיון, אבל לא מבוגר משמעותית מדייויס, יכול להפוך לסמן שלו. אם השניים האלה יפתחו זוגיות צפופה, ניו אורלינס תטוס קדימה בשנים הבאות. השאלה הגדולה היא לגבי היכולת שלו לחזור לספסל, דבר אותו נדמה שיצטרך לעשות בשל צירופו של לופס.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: דייויס מתגלה כמפלצת. הילד צולף מחוץ לקשת, מכריח את הגבוהים לצאת איתו ואז עובר אותם בצעד חכם ומניח שתיים קלות. הוא חוסם בהגנה, מטריף את הקבוצה והקהל ובביג איזי יודע איך לחגוג. אריק גורדון, ששיחק רק תשע פעמים בשל פציעת ברך בעונה שעברה, נהנה מהאמון שניתן בו בפגרה אחרי שההורנטס השוו את ההצעה שפיניקס נתנה לו, ומספק בתמורה את היכולת משנותיו בקליפרס. ניו אורלינס הופכת למרענן של הליגה ומשתחלת לפלייאוף מהמקום השלישי בבית והשביעי בסך הכל.

תסריט פסימי: דייויס מגלה כמה קשים החיים בליגה, גורדון שוב נפצע, בדרך לסיום מהיר של הקריירה, ובינואר, אוסטין ריברס, שנבחר עשירי בדראפט, מתחנן לאבא דוק שיבוא ויאסוף אותו, כי הוא רוצה להיות איתו בבוסטון ולא עם הקבוצה הכי גרועה בליגה. ההורנטס מסיימים בשלישייה האחרונה במערב.

תחזית: עם שתי בחירות דראפט בעשירייה הראשונה, כולל דייויס המצוין ועם ריענון משמעותי שערכו לסגל, אין סיבה שניו אורלינס לא תציג שיפור ניכר יחסית ליכולת המזוויעה שלה בעונה שעברה. לא בטוח כמה זה יספיק במערב הצפוף, לפחות לא בשנה הראשונה של דייויס, שיכולה להיות קשה מהצפוי עבורו, אבל במידה שהוא יתחבר לקבוצה והיא תתן לו את המושכות, 42-43 ניצחונות נשמעים ריאליים ואולי עוד יכולים לדחוף את ההורנטס למאבק על הפלייאוף לקראת סיום העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully