וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר להומר ביילי מסינסינטי

29.9.2012 / 9:52

המגיש בן ה-26 סיים עם עשר הכשות וזרק לנו היטר השביעי של העונה ב-0:1 על פיטסבורג. הוויט סוקס ניצחו, דטרויט הפסידה

רגע לפני שהעונה הסדירה נגמרת ובשיאו של כל המתח סביב זהות העולות לפלייאוף, התפנה הלילה (בין שישי לשבת) עולם הבייסבול לעניינים אחרים, כאשר הומר ביילי, המגיש של סינסינטי רדס, זרק לנו היטר בניצחון 0:1 על פיטסבורג. ביילי בן ה-26 סיים את המשחק הנהדר שלו עם עשר הכשות ב-115 הגשות, כאשר קלינט ברמס מגיע לבסיס מולו אחרי טעות בהגנה באינינג השלישי ואנדרו מקאצ'ן סוחט את ההולכה היחידה.

הנו היטר של ביילי היה השביעי העונה וה-279 בתולדות הליגה בכלל, כמו גם הראשון של סינסינטי מאז המשחק המושלם של טום בראונינג ב-1988. "צריך להיות בר מזל כדי לזרוק לנו היטר והמזל היה איתנו הלילה", סיכם ביילי, "זה לא משהו שחושבים עליו". את ההפסד אגב, רשם אי ג'יי בארנט למרות שמונה וחמישה ופיטסבורג רשמה היסטוריה קטנה בעצמה, פחות נחמדה, לאחר ש"הבטיחה" לעצמה עונה מספר 20 ברציפות ללא מאזן חיובי, תוך שהיא מאריכה את השיא בו היא מחזיקה.

והיה עוד בייסבול הלילה. הדודג'רס ממשיכים להילחם ושמונה ועשרה של קלייטון קרשאו עזרו להם לשתק את קולורדו בדרך ל-0:8, אבל סנט לואיס לא מתבלבלת ועם הניצחון שלה 2:12 על וושינגטון, היא שמרה על פער של שלושה משחקים בווילד קארד, כשנותרו חמישה בלבד. מילווקי בחוץ אחרי שהפסד 7:6 ליוסטון הוריד אותה לפיגור חמישה משחקים מהקרדינלס.

במשחקים נוספים, מיאמי סיימה רשמית את העונה של פילדלפיה עם ניצחון 1:2, המטס גברו 1:3 על אטלנטה, אריזונה ניצחה 3:8 את הקאבס וסן פרנסיסקו גברה 1:3 על סן דייגו.

ב-AL, אין עדיין אף עולה לפלייאוף, לאחר שהאיינג'לס ניצחו 4:7 בטקסס. אוקלנד גברה 2:8 על סיאטל והמצב במערב כרגע הוא שטקסס בראש, האייז שלושה משחקים מאחור והאיינג'לס שניים נוספים, גם במאבק הווילד קארד.

מי שנפלה היא טמפה ביי, שהפסידה אחרי שמונה ניצחונות רצופים, 3:1 לוויט סוקס והפער שלה מהווילד קארד צמח לשלושה משחקים. הניצחון של שיקגו, לצד ההפסד של דטרויט 4:2 למינסוטה, צימק את הפער בין השתיים בצמרת המרכז למשחק בודד עבור הטייגרס. במזרח, היאנקיז ניצחו 4:11 בטורונטו ושמרו על יתרון משחק מבולטימור, שגברה 1:9 על בוסטון, כשכריס טילמן חונק את הרד סוקס עם חבטה בודדת בשמונה אינינגים של עבודה. קליבלנד ניצחה 5:8 את קנזס סיטי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully