וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת כיסוי תחת

ההשוואה של רון קופמן בין הגרסה האמריקאית המקורית של יציע העיתונות, לגרסת ערוץ הספורט הישראלי, מעצבנת. אורן יוסיפוביץ לא מזהה קשר

סליחה?

כשרון קופמן השווה את יציע העיתונות ל-PTI האמריקאית, בפרק של יום חמישי, באמת שאפשר היה להשתגע. "אני רואה את הוורסיה האמריקאית, אל תמכור לי אותה, היא לא כמו שלכם", נשבר בוני גינצבורג בטלפון והוציא את הקופמניה מהארון. "אל תמכור לי אותה?", צווח הקופ כרגיל. "אני יותר מבוגר ממך, ואני רואה אותה יותר ממך".

וכמו שצווח, ככה טעה.

PTI, Pardon The Interruption (סליחה על ההפרעה) האמריקאית, היא תוכנית דיון יומית שמשודרת ב-ESPN. בתוכנית שני עיתונאים ותיקים - טוני קורנהייזר (64) ומייקל ווילבון (53), לשעבר פובליציסטים בוושינגטון פוסט - שמדברים על ענייני היום בספורט.

אין בתוכנית מרים להנחתות כמו ניב רסקין, כי שם לא צריך כזה. השנים רהוטים, נעימים ושולטים בחומר. בכל החומר. פוטבול, NBA, מכללות, טניס, גולף, וכשצריך, כשממש צריך – אפילו בכדורגל. בערוץ הספורט ראו כי טוב, והעתיקו את הפורמט. קופמן הודה בזה. רק שכמו שהישרדות האמריקאית הפך להישרדות SMS, כך יציע העיתונות הפך ליציע הצרחות.

צדק גם אייל ברקוביץ' באותו שידור. "מי שלא רוצה שלא יראה", אמר שחקן העבר. "אם לא נצעק, לא יהיה רייטינג". אז תצעקו. תצרחו. תצווחו. תטעו. תסלפו. תשפילו. תגזימו. תשימו בסגל שלכם את שלמה שרף – אלוהים שישמור. תעשו הכל בתוכנית הזו, שאכן מצליחה, ואכן אחוזת עניין ורייטינג.

רק דבר אחד אל תעשו, בבקשה. אל תשאו את שם PTI לשווא, ובטח שאל תשוו אותה למה שקורה אצלכם. דבר אחד בטוח - אם ווילבון וקורנהייזר היו מסתכלים על המוצר שלכם, הם לא היו מזהים אותו ממטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully