וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני סכנין: המבחן הראשון של אבוקסיס

האדומים יציגו את מאמנם החדש מול נועלת הטבלה הלחוצה (ש', 16:00, ספ' 1). אבוקסיס מתלבט לגבי שיטת המשחק

טריוויה

* הפועל תל אביב ספגה שער ליגה אחד עד עכשיו - הכי מעט בליגה. לסכנין לעומת זאת, ההגנה החלשה בליגה והיא ספגה 11 שערים.

* עומר דמארי כבש בשלוש העונות האחרונות ארבעה שערים נגד בני סכנין.

* ניצחון הליגה האחרון של בני סכנין על הפועל תל אביב בליגת העל היה בנובמבר 2008.

* התוצאה הנפוצה ביותר במשחקים בין הקבוצות היא 0:1. תוצאה שהושגה תשע פעמים.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב חוגג עם טוטו תמוז. קובי אליהו
ארבעה שערים נגד סכנין בשלוש השנים האחרונות. דמארי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי כל הרעש התקשורתי והחיזוק של הצוות המקצועי עם המאמן הזמני החדש יוסי אבוקסיס, בהפועל גם סיימו את ההכנות למשחק והם רוצים להתאושש מההפסד המפתיע לעירוני רמת השרון במחזור הקודם. אבוקסיס תרגל שתי שיטות משחק לסירוגין וכרגע הוא מתלבט ביניהן. תחילה ניסה המאמן הרכב עם חמישה קשרים, אשר כלל את אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, סלים טועמה, גילי ורמוט וטל בן חיים, בעוד טוטו תמוז תופקד כחלוץ בודד ולאחר מכן שינה לארבעה קשרים, כאשר אלרואי כהן תורגל כקשר השמאלי ועומר דמארי כחלוץ נוסף, במקומם של בן חיים וטועמה.

כרגע נראה כי יש אבוקסיס מעדיף לפתוח דווקא במערך של שני חלוצים, אך טרם התקבלה החלטה סופית בעניין. בכל אופן, מי שיירד לספסל הוא הקשר ברונו קוטניו, שלא תורגל כלל. בהגנה יערכו שלושה שינויים, כשג'ון פיינסטיל ויגאל אנטבי יחזרו במקום נעאל חוטבא ואלירן דנין. זאב חיימוביץ' יעלה מחר על חשבון מור שושן, לצידו של הקפטן וואליד באדיר. אגב, הזר ניקולה פטקוביץ' תורגל אף הוא לסירוגין עם חיימוביץ', אך לבסוף שוב נותר מחוץ לסגל. רועי גורדנה צפוי לקבל דקות ראשונות מאז שחזר מפציעתו.

באסיפת הקבוצה אבוקסיס ביקש משחקניו בעיקר לחץ במרכז המגרש על מובילי הכדור של סכנין. עוד לפני האימון הוא אמר לתקשורת: "לא בדרך הזו ציפיתי לחזור. ההחלמה של ניצן הרבה יותר חשובה מכל דבר. ברגע שהפועל פנו אלי, דיברתי עם ניצן. נפגשנו אצלו בבית ולא הסכמתי שמשהו יקרה בלי הברכה שלו. הדבר הכי חשוב זה שניצן יחלים ויחזור. אם הוא יחזור, לא יהיה מאושר ממני. כרגע, בגלל מה שהוא צריך לעבור, נמנע ממנו לעבוד בצורה סדירה. יש לנו כימיה טובה והפועל תרוץ קדימה".

המאמן החדש הוסיף: "מבחינתי זה מאוד מרגש לחזור להפועל - מועדון שקרוב לליבי - וכבר נגד סכנין אנחנו רוצים להביא תוצאות. התקופה עם אלי גוטמן הייתה הטובה ביותר מאז שהפועל תל אביב נוסדה. נשתדל להביא כדורגל טוב ולגרום לאוהדים לשמוח".

בני סכנין:

בני סכנין נמצאת תחת לחץ גדול מפתיחת העונה, לחץ שהורגש היטב באימונים השבוע. המאמן שלומי דורה גער בשחקניו ואמר להם כי הוא מרגיש שהם לא מאמינים שהם יכלים לנצח. דורה הוסיף ואמר שמי שלא יאמין שאפשר לנצח את הפועל תל אביב, ימצא את עצמו מחוץ לסגל, וכמו כן אסר על השחקנים להתראיין. "כל המערכת לחוצה. גם שלומי", אמר אחד מהשחקנים, "העובדה שאסור לנו לדבר לציטוט רק מגבירה את התחושה שאם לא ננצח בקרוב נהיה בבעיה חמורה שקשה לראות איך נצא ממנה".

בקבוצה מקווים שההגנה תחל להתייצב כאשר בצוות המקצועי מצפים להרבה יותר מכל מערך ההגנה ומקווים שעלי עוסמאן, פיטר אמבמבה ועידן ויצמן ייצבו את החוליה האחורית. השוער מחמוד קנדיל זכה השבוע לעידוד מאוהדים ואנשים בתוך הקבוצה, שאמרו לו להרים את הראש ולא להתייחס לביקורות מסביב. עלא אבו סלאח בספק גדול למשחק לאחר שהוא נפגע במשחק הקודם והוא עשוי להיות מחוץ לסגל. חאמד גנאים אמור לקבל מקום בהרכב בשל הרצון של דורה לחזק את מרכז המגרש.

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
מתלבט לגבי שיטת המשחק. אבוקסיס/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

למרות שהביקורת שמושמעת בהפועל תל אביב בזמן האחרון היא בעיקר על הצד ההגנתי, מתחילת העונה האדומים ממש לא מבריקים גם בהתקפה. אחרי מאבק האוהדים להשאיר את תמוז בקבוצה, אם הפועל רוצה לחזור כבר מחר למסלול הניצחונות, היא חייבת את תמוז שהכרנו בשנתיים האחרונות.

בני סכנין: עידן ויצמן

הבלם שבשנה שעברה רשם עונה מצוינת ונחשב לאחת הדמויות המוערכות במועדון, יצטרך לקחת אחריות ולייצב את ההגנה הרעועה של סכנין. מול גילי ורמוט, טל בן חיים, עומר דמארי וטוטו תמוז בבלומפילד, המשימה לא תהיה קלה.

עידן ויצמן שחקן בני סכנין חוגג שער. ברני ארדוב
משימה לא פשוטה. ויצמן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פנסטיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, גילי ורמוט, אלרואי כהן (סלים טועמה), עומר דמארי (טל בן חיים), טוטו תמוז.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, מקסים ז'וס, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, מוחד כליבאת, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully