וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: במעמד שלושה צדדים

28.9.2012 / 8:27

השופטים חזרו לפעילות ובולטימור לא התקשתה לנפנף את קליבלנד עם 16:23. אנקואן בולדין בלט ברייבנס עם 131 יארד

בולטימור (1:3) – קליבלנד (4:0) 16:23

זהו זה. שביתת שופטי הליגה הסתיימה הלילה (בין חמישי לשישי) באופן רשמי והזברות הרגילות של ה-NFL שבו לנהל משחקים, הראשון שבהם היה זה, בו הרייבנס לא התקשו יותר מדי לרוץ קדימה בצמרת הבית ולהמשיך במומנטום אחרי הניצחון על הפטריוטס במחזור הקודם. קליבלנד מצידה, עדיין ללא ניצחון (רק היא וניו אורלינס נותרו עקרות) והבראונס הולכים לעוד עונה לא פשוטה. השופטים אגב, קיבלו סטנדינג אוביישן כשהם נכנסו למגרש.

תוצאת הסיום משקרת מעט, כי אומנם בהתחלה זה עוד היה צמוד, אבל אחרי המחצית בולטימור פתחה פער. טוריי סמית', גיבור השבוע שעבר של הרייבנס, תפס טאצ'דאון מג'ו פלאקו ל-18 יארד בתחילת הרבע השני, אבל בעיטת הבונוס כשלה ובהמשך בולטימור הוסיפה שער שדה. שתיים וחצי דקות להפסקה, טרנט ריצ'רדסון הגיח מיארד אחד לאנדזון וקבע 7:9 למארחת בירידה לחדרי ההלבשה.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, פלאקו חיקה את ריצ'רדסון מן העבר השני ואחרי שקליבלנד צימקה בשער שדה משלה, קארי וויליאמס דאג לבולטימור עם חטיפה, 15 שניות לסיום הרבע השלישי והחזרה ל-63 יארד לאנדזון, שפתחה פער של 13 נקודות, אותו הבראונס רק צימקו עד לסיום בזכות משחק איכותי של הבועט שלהם פיל דוסון, שקבר שלוש בעיטות מ-50, 51 ו-52 יארד.

ג'ו פלאקו היה טוב בבולטימור, עם 356 יארד, טאצ'דאון אווירי וקרקעי ואיבוד אחד. אנקואן בולדין היה הנהנה העיקרי, עם 131 יארדים נהדרים בתפיסה, כשסמית' מוסיף 97. ריי רייס סגר 49 על הקרקע ו-47 באוויר. בקליבלנד, ברנדון ווידן ניסה ומסר לא פחות מ-52 פעמים, אלא שרק 25 מתוך הניסיונות שלו מצאו את הכתובת. הוא סיים עם 320 יארד ואיבוד, ללא טאצ'דאונים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully