וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דאג להם טוב

28.9.2012 / 8:07

דאג פיסטר שבר שיא מועדון עם 9 סטרייקאאוטים רצופים, דטרויט ניצחה 4:5 את קנזס סיטי ופתחה פער של 2 משחקים

אחד המירוצים הכי צמודים וללא ספק המשמעותי מכולם שנותר לשבוע האחרון של העונה הסדירה ב-MLB, הוא המאבק על המקום הראשון ב-AL מרכז, שם רק זוכת הבית תגיע לפלייאוף. הלילה (בין חמישי לשישי), המירוץ הזה אולי התחיל להגיע לסיומו. דאג פיסטר רתח בדטרויט ושבר שיא מועדון עם תשעה סטרייקאאוטים רצופים בין האינינג הרביעי לשביעי, כשהוא מסיים עם שבעה ושני שליש ועשר הכשות. אבל פיסטר התעייף, ספג כמה ריצות והומראן של בילי באטלר בתשיעי החזיר את קנזס סיטי לשוויון. בתחתית האינינג, אלכס אבילה הכניס את דון קלי והטייגרס ניצחו 4:5.

הניצחון הזה התברר כמשמעותי במיוחד, שכן הוויט סוקס הפסידו 3:2 לטמפה ביי הלוהטת והפער בין הקבוצות עומד כעת על שני משחקים לדטרויט. בהתחשב בששת המשחקים שנותרו לשתיים עד לסיום העונה, כנראה שדטרויט תהיה בפלייאוף. עבור הרייז, היה זה ניצחון שמיני רצוף והוא הושג מהומראן של אוון לונגוריה בתשיעי. טמפה ביי שוב במאבק הווילד קארד, לאחר שאוקלנד הפסידה 9:7 לטקסס והפער הצטמצם לשני משחקים בלבד לטובת האייז במירוץ הזה. מי שלא ניצלו את ההזדמנות היו האיינג'לס, שעם הפסד 9:4 לסיאטל נותרה גם היא בפיגור שני משחקים.

בולטימור ממשיכה להוליך את הווילד קארד ובמקביל, צימקה את הפער מהיאנקיז למשחק אחד אחרי שהפסים חטפו 6:0 מטורונטו, בעוד האוריולס נחו. בגזרת החדשות מהבית הזה, בוסטון מינתה את קפטן ותופס העבר שלה ג'ייסון וריטק ל"עוזר מיוחד לג'נרל מנג'ר" בן צ'רינגטון. המהלך הוא כנראה התחלה של מינויו של וריטק, אליל בפנווי פארק, למאמן הקבוצה בעונה הבאה במקום בובי ולנטיין המושמץ.

ב-NL, הדודג'רס צימקו את הפער בווילד קארד לשלושה משחקים, אחרי שניצחו 4:8 את סן דייגו ואילו סנט לואיס זכתה ליום מנוחה. מילווקי הלכה לאיבוד כמעט סופית, כשהקלוזר שלה ג'ון אקספורד התפרק, הרשה שתי ריצות לסינסינטי בתשיעי והרדס ניצחו 1:2. הברוורס בפיגור ארבעה משחקים.

במשחקים נוספים, שישה ושישה של ג'יו גונזאלס הפכו אותו לראשון שמנצח 21 משחקים ב-3:7 של וושינגטון על פילדלפיה. אר איי דיקי הרביץ שבעה ושני שליש עם 13 הכשות, כדי להגיע ל-20 ניצחונות ב-5:6 של המטס על פיטסבורג. קולורדו טיאטאה את הקאבס עם 5:7 במשחק האחרון, סן פרנסיסקו ניצחה 3:7 את אריזונה ואילו אטלנטה גברה 2:6 על מיאמי.

בגזרת המארלינס, חדשות טובות ליהודים, לאחר שהקבוצה החליטה להעניק את ההזדמנות השנייה לאדם גרינברג, ששיחק עם נבחרת ישראל במוקדמות ה'וורלד בייסבול קלאסיק' וזכור בעיקר כשחקן שעלה לזריקה אחת במדי הקאבס ב-2005, חטף כדור בראש ומעולם לא חזר. לאחר קמפיין תקשורתי ארוך, שסוקר בהרחבה בארצות הברית, גרינברג יזכה לשחק שוב ב-MLB, כשהוא ומיאמי יפגשו את המטס, ככל הנראה עם אר איי דיקי, בסדרת הסיום של העונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully