וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: משחק רדיוס עם קהל

האדומים נענשו בעקבות התפרעות אוהדים נגד רמת השרון ולא יארחו את חיפה בבלומפילד. "מדובר בענישה חמורה, נגיש ערעור"

one

העונה רק נפתחה, אבל הפועל תל אביב למדה היום (חמישי) על בשרה עד כמה התפרעות אוהדיה עשויה לגרום לנזק כבד. הקבוצה נענשה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ברדיוס עם קהל, ומשמעות הדבר היא שהקבוצה תאלץ לארח את מכבי חיפה במחזור השביעי מחוץ לבלומפילד.

מלבד עונש הרדיוס, נקנסה הפועל תל אביב בסכום של 50 אלף שקל. הדברים מגיעים אחרי שהשופט במשחק הקבוצה נגד עירוני ניר רמת השרון, אלי חכמון, טען כי נזרק מצת מכיוון יציע אוהדי הקבוצה לעבר המגרש. בית הדין הפעיל את עונש הרדיוס על תנאי שעמד לחובת הקבוצה מאפריל 2012 לאחר משחק הגביע נגד מכבי נתניה. אם זה לא מספיק, כעת עומד בפני הפועל תל אביב עונש רדיוס נוסף על תנאי.

מעבר להתפרעות הקהל, הפועל תל אביב נענשה גם בקנס מצטבר של 8,000 שקל בשל העובדה שהקבוצה איחרה לעלות לכר הדשא באותו משחק והופיעה למשחק בניגוד להוראות אחרי שנוצרה בעיה סביב תלבושת הקבוצה (גרביים שלא בצבע אחיד, כפי שדורש התקנון).

הדיינים עמנואל סלע ואופיר ארגמן הסבירו בפסק הדין כי על פי התקנון היה מקום לגזור על האדומים עונש רדיוס ללא קהל, אך הם בחרו לדבריהם להפעיל שיקול דעת: "בנסיבות מקרה זה אנו בדעה שקיום משחק ללא קהל יהיה בו ענישה מחמירה יתר על המידה, במיוחד כאשר אנו נמצאים בפתחה של עונת המשחקים. מנגד, אי ענישה במשחק ללא קהל תבוא לביטוי בגובה הקנס הכספי שיושת על הקבוצה".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לעונש: "מדובר בענישה חמורה ובלתי מידתית שפוגעת באופן קשה בקהל ובקבוצה מכל הבחינות. המועדון יגיש ערעור על החלטת בית הדין".

בתוך כך, חיים רמון מכר היום עשרה אחוזים ממניות המועדון לאיש עסקים מארצות הברית, אוהד הפועל תל אביב, ששילם כ-1.2 מיליון שקלים. אותו אדם יהיה זכאי לחברות בדירקטוריון המועדון, כאשר הסכום שהשקיע יצטרף לכשני מיליון שקלים שנאספו מהאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully