וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "תבואו מוכנים למכבי ת"א. זכרו שהפסדנו כבר"

הבעלים ערכה אסיפת שחקנים לקראת מכבי ת"א: "שלוש נקודות זה לא אידיאלי. תגיעו בצורה הכי רצינית. הקהל ידחוף אתכם"

one

אחרי פתיחת עונה לא מרשימה ועדיין ללא ניצחון, הפועל באר שבע ואלישע לוי ינסו להשיג את ניצחון הבכורה העונה דווקא במשחק הקשה שמצפה להם ביום שני מול מכבי תל אביב המוליכה.

"בעונה שעברה הדבר החיובי שזכינו לו, מעבר להתבגרות של כל מיני שחקנים, הוא החיבור המחודש עם הקהל. זאת אחת הסיבות שבגללה הוזלתי את המנויים. בגלל זה אני רוצה שנמשיך לשחק, נילחם, כדי שהקהל יראה קבוצה מצוינת. תהיה אוירת חג ביום שני נגד מכבי תל אביב. אני מבקשת שתבואו בצורה הכי רצינית למשחק, מוכנים מכל הבחינות. הקהל שלנו יכול להרים אותנו". כך אמרה בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת באסיפת שחקנים שקיימה הבוקר (חמישי) לקראת אימון הקבוצה.

הבעלים שלא נכחה באימון ביום שני, התייחסה גם למצב של הקבוצה בליגה. "מצד אחד שלוש נקודות זה לא דבר אידיאלי, אבל עדיין יש לנו הפסד אחד בארבעה משחקים. מצד שני, קבוצות היו קונות הפסד אחד עד עכשיו". במועדון סיפרו הבוקר כי ברקת לא לחוצה מהתוצאות האחרונות ונותנת גיבוי מלא לאלישע לוי. "ההיסטוריה של אלישע מלמדת כשכשיש שקט במועדון, זה עוזר. אף אחד לא יפריע לו, להפועל באר שבע תהיה קבוצה טובה העונה", אמרו במעודון.

כזכור, בתחילת השבוע ערך אלישע לוי אסיפה בעקבות ההפסד למכבי נתניה. בצוות המקצועי לא היו מרוצים מהעובדה שהקבוצה לא הגיעה למצבים ובהתאם לכך לוי אמר לשחקנים: "זה לא משחק שאפיין אותנו מתחילת העונה, לא היה מספיק מחץ ועמידה נכונה בכל המערכים. בעטנו לשער פעם אחת, וזה גם מבעיטה חופשית. צריך לשמור על הריכוז במהלכים מסוימים במשחק, יש לנו משחק קשה ביום שני. אני יודע שלא ניקח אליפות, אבל אנחנו לא פחות טובים מהקבוצות בליגה שלא מתחרות על התואר הזה".

ניקולס פלצ'וק ייעדר מהמשחק הקרוב, מה שסולל את דרכו של סיראז' נאסר לסגל. דיא סבע ורועי קהת לא ישחקו מול קבוצתם לשעבר, בהתאם להסכמים דומים של קבוצות אחרות עם שחקנים מושאלים. אביתר אילוז ועידו אקסברד נמצאים בתמונת ההרכב.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully