וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "נעשה הכל כדי לנצח את קרית שמונה"

מאמנה של הפועל חיפה ינסה להוליך את קבוצתו לניצחון בכורה מול האלופה. הופחתו דמי השימוש באיצטדיון החדש בחיפה

one

ארבעה מחזורים חלפו בליגת העל והפועל חיפה היא אחת מחמש קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה. לאור הפתיחה הלא טובה, בצוות המקצועי לחוצים מאוד להשיג את הנצחון הראשון מול האלופה מקרית שמונה, כאשר ניר קלינגר יחסר את דושאן ברקוביץ הפצוע. שיוסי דורה התאמן היום (חמישי) והוא צפוי להיות כשיר למשחק.

קלינגר, התייחס לפתיחת העונה החלשה ואמר: "אין ספק שאני מצפה מעצמי ליותר. אולי הגברתי דרישות אבל אני מאמין שהשחקנים מסוגלים לזה. הכי קל זה לוותר ולהיגרר לבינוניות אבל המועדון הזה גדול ונצליח אם נשמור על שפיות. ספורטאי נבחן בעיתות משבר. אפשר למצוא הרבה סיבות למצב אבל מעל הכל זה הבטחון. נעשה הכל כדי לנצח כבר נגד קרית שמונה".

ובינתיים, החברה הכלכלית בחיפה החליטה להפחית את דמי השימוש באיצטדיון סמי עופר שעתיד לקום בעיר והם יעמדו על כ- 32500 ש"ח למשחק, סכום כמעט זהה לזה שמשלמות הקבוצות על השימוש כיום באיצטדיון קרית אליעזר.

מי שאמור כעת לאחר ההפחתה המשמעותית להחליט אם קבוצתו תארח את המשחקים הביתיים באיצטדיון החדש הוא הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שהתלונן רבות על המחיר הגבוה לטענתו שדרשו בתחילה. בחיפה מקווים שכעת כץ ייעתר לדרישות ויודיע רשמית על כך שהקבוצה תארח את המשחקים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully