וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפיכה במרכז

27.9.2012 / 9:39

דטרויט עלתה לראשות ה-AL מרכז עם 4:5 על הרויאלס, בזמן ששיקגו הפסידה 6:4 לקליבלנד וירדה מהצמרת אחרי חודשיים

עוד שבוע הכל ייגמר. מבטיחים. הלחץ והמתח יירדו, ואז יעלו שוב באופן מיידי. שבוע בלבד נותר עד לתום העונה הסדירה ב-MLB והאקשן בדרך לנקודת רתיחה. ב-AL מרכז, המהפך הושלם הלילה (בין רביעי לחמישי). שיקגו וויט סוקס המותשת הפסידה בפעם השביעית בשמונה משחקים, 6:4 לקליבלנד והיא איבדה את המקום הראשון בבית, בו החזיקה בחודשיים האחרונים. במקביל, דטרויט עקפה אותה עם 4:5 על קנזס סיטי ומכיוון שרק מנצחת הבית הזה תעלה לפלייאוף, הרי שמדובר בעקיפה משמעותית מאוד.

במזרח, סי סי סבאתיה הכיש עשרה מחובטי מינסוטה בשמונה אינינגים מופתיים והיאנקיז, עם 2:8 שומרים על פער משחק וחצי ומשייטים לזכייה בבית. בולטימור לא מתייאשת והכתה בטורונטו עם שיא מועדון של שבעה הומראנים, שניים מהם של כריס דייויס ושניים נוספים של מני מצ'אדו, בדרך ל-2:12 מוחץ. טמפה ביי השלימה סוויפ על בוסטון עם 2:5, סגרה ניצחון שביעי רצוף ורחוקה שלושה משחקים מהווילד קארד. במערב, אוקלנד נאבקת על מקומה והשיגה 3:9 חשוב על טקסס, בזכות חמש ריצות באינינג הראשון. האיינג'לס אומנם ניצחו 3:4 את סיאטל, אבל הפער בינם לבין האייז, שמחזיקים בווילד קארד, נותר על שני משחקים.

ב-NL, כמעט הכל סגור כבר. הקרדינלס אומנם שותקו על ידי יוסטון והפסידו 2:0, כשבאד נוריס מגיש פנינה של שבעה ושליש ללא ריצות וכריס קרפנטר סופג את ההפסד ובמקביל, מילווקי גברה 1:8 על סינסינטי (הומראן 41 לריאן ברון) והדודג'רס הכניעו 2:8 את סן דייגו (ארבע הכנסות רצים למאט קמפ), אבל הפער בין שתי הקבוצות הללו לסנט לואיס נותר 3.5 משחקים וקשה לראות אותן תופסות את האלופה.

דייויד רייט מהמטס עמד במוקד הלילה, כשבמהלך הניצחון 0:6 על פיטסבורג, שבר את שיא החבטות במדי הקבוצה והעמיד אותו על 1,420, תוך שהוא עוקף את אד קרנפול, ששיחק בקבוצה בשנות ה-60 וה-70. וושינגטון קרובה לזכייה במזרח עם 4:8 על פילדלפיה, כולל הומראן מספר 20 של ברייס הארפר. אטלנטה נותרה ארבעה משחקים מאחוריה אחרי 0:3 על מיאמי. קולורדו גברה 0:6 על שיקגו ומאט קיין הנהדר סיפק שבעה ושישה מהגבעה לצד שתי חבטות מהצלחת ב-0:6 של סן פרנסיסקו על אריזונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully