וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא מובן מדוע פיליאבסקי יירד לספסל"

כך אומר מקורב לבלם מכבי חיפה, שנפגע מהגעת קינן. עטר תרגל את ידין, בוקולי ודמאו. האוהדים מתכננים מפגן תמיכה

one

"במכבי חיפה מכירים את היכולות של אנדריי ויודעים שהוא אחד הבלמים הכי טובים בישראל. יש לו נתונים פיזיים שאין להרבה בלמים כאן ובקרוב הוא יהיה חלק מסגל נבחרת אוקראינה. מדובר בעמוד השדרה של הגנת מכבי חיפה, לא מובן מאליו שהוא יורד לספסל. היו לו הצעות טובות מאוד בקיץ, אבל הוא בחר להישאר".

כך אמר מקורב לבלם האוקראיני של מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי, בנוגע לעובדה שהמאמן ראובן עטר מתכוון לספסל אותו לאור הגעת דקל קינן. כזכור, פיליאבסקי פתח במשחק האחרון לצד דקל קינן משום שאדין צוצאליץ' הורחק, כשעוד קודם לכן הוא הביע חשש מהגעת קינן, שנחשב לסמל בעיני רבים מהאוהדים, תדחוק אותו לספסל. לאחר הסיכום הרשמי עם קינן התבטאו בחיפה כי הבלם פגוע מאוד ונראה כי הסיבה העיקרית לכך היא שהחלטה כזאת עשויה לעכב את זימונו לסגל הרחב של אוקראינה. פיליאבסקי מצפה לקבל זימון למשחק הידידות שייערך לקראת צמד המשחקים בחודש מרץ, במסגרת מוקדמות המונדיאל, מול פולין ומולדובה.

נראה כי ההתלבטות העיקרית של עטר לקראת המשחק בעכו נוגעת לחוליית הקישור. כזכור, המאמן ערך אימון מתיש בערב יום כיפור והחליט לתרגל בו משחקון בו פיצל את השחקנים המיועדים להרכב. חן עזרא ויניב קטן שיחקו בקבוצות נפרדות, וכך גם אביחי ידין וג'ואל דמאו, שמועמדים לפתוח יחד. באימון הבוקר השניים תורגלו יחד, אבל רק באימון הערב ניתן יהיה לקבל תמונה כוללת יותר באשר להרכב. לפרקים תורגל גם בוקולי לצד השניים.

בימים האחרונים מקבל עטר אשראי רחב מהמועדון למרות התוצאות הלא מחמיאות. הנשיא יעקב שחר מנסה להרגיע את המערכת לקראת המשחק בעכו, מתוך הנחה שניצחון במשחק הזה ישנה את המומנטום, תמונה שצפויה להשתנות במקרה שהקבוצה לא תנצח. בעוד שבועיים תארח חיפה את הפועל רמת גן ולאחר מכן תתארח בבלומפילד, אצל הפועל תל אביב. "שני ניצחונות לקראת המשחק בבלומפילד ונוכל לדבר שוב על משחק עונה, למרות שזה עדיין רחוק מאוד", אמרו אמש במועדון.

עם או בלי קשר, נראה כי הלחץ נותן את אותותיו גם בכל מה שקשור לאוהדי הקבוצה. אתר האוהדים MHFC וארגון הקופים הירוקים קראו היום לאוהדים להגיע ב-17:00 לאימון הקבוצה בכפר גלים על מנת לעודד את השחקנים בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully