וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אטלנטה עלתה לפלייאוף

26.9.2012 / 19:00

ווקאוף הומראן של פרדי פרימן סידר לברייבס 3:4 על מיאמי ואת המקום באוקטובר. שוויון ב-AL מרכז, משחק גדול לגריינקי

העולה הרביעית של ה-NL לפלייאוף נקבעה הלילה (בין שלישי לרביעי) ומי שזכתה בכרטיס הלפני אחרון, באופן די צפוי יש לומר, היא אטלנטה. אלא שהדרך בה הברייבס השלימו את המלאכה הייתה מיוחדת מאוד. ווקאוף הומראן בן שתי ריצות של פרדי פרימן מול מיאמי, השלים עבורם מהפך נהדר וסידר ניצחון 3:4 ואת המקום באוקטובר. עוד קודם לכן, כריס מדלן סיפק שבעה ושמונה לברייבס והרצף המשוגע שלו, שמגיע כבר ל-22 ניצחונות רצופים במשחקים בהם פתח עבור הקבוצה, הצליח להימשך איכשהו. מדובר ברצף הארוך ביותר בליגה מאז 1953 ומדלן, שהיה שותף להתפרקות בסיום העונה שעברה, שהותירה את אטלנטה מחוץ לפלייאוף ברגע האחרון, אמר: "להפסיד זה חלק גדול מלהיות מסוגל לנצח".

בזכות הניצחון שלהם ובשל ההפסד של וושינגטון 6:3 לפילדלפיה, הברייבס גם צימקו את הפער מהנשיונאלס לארבעה משחקים, אולם נותרו רק עוד שמונה לסיום העונה וקשה לראות אותם מבצעים מהפך. סנט לואיס מנצלת את התפרקות היריבות ומשייטת לפלייאוף. הקרדינלס ניצחו 0:4 את יוסטון ופתחו פער של ארבעה וחצי משחקים על פני מילווקי והדודג'רס, שהפסידו. הברוורס חטפו 4:2 מסינסינטי וג'וני קווטו, שרשם ניצחון 19 העונה ואילו הדודג'רס עם ג'וש בקט על הגבעה, הפסידו 2:1 לסן דייגו.

במשחקים נוספים, טים לינסקאם שוב היה חלש וסן פרנסיסקו הפסידה 7:2 לאריזונה, קולורדו ניצחה 5:10 את הקאבס במשחק שקוצר לשבעה אינינגים בשל גשם ואילו פיטסבורג גברה 6:10 על המטס ומנסה להימנע ממאזן שלילי.

ב-AL, בית המרכז המותח בשוויון, לאחר שדטרויט גברה 0:2 על קנזס סיטי עם קונצרט של אניבל סאנצ'ז, שנתן משחק מלא ועשר הכשות. במקביל, הוויט סוקס שוב הפסידו, הפעם 4:3 לקליבלנד. שמונה משחקים נותרו לכל קבוצה והסיום צפוי להיות לוהט.

במזרח, בולטימור לא ניצלה את ההפסד של היאנקיז, 5:4 במינסוטה והפסידה בעצמה 4:0 לטורונטו, כך שהפער נותר על משחק וחצי לטובת הפסים. במערב, אוקלנד ניצחה את טקסס 2:3 אחרי עשרה אינינגים עם הומראן של ג'ורג' קוטראס וצימקה את הפער בין הקבוצות לארבעה משחקים. האייז רחוקים שני משחקים מהאיינג'לס ושלושה מטמפה ביי הלוהטת ועם בולטימור לא תיזהר, היא גם עלולה עוד להיעקף.

האיינג'לס ניצחו בפעם הרביעית ברציפות, 4:5 את סיאטל, כשזאק גריינקי מחשמל 13 חובטים בחמישה אינינגים בלבד. לדייויד פרייס האדיר, אותם 13 חישמולים לקחו משחק מלא, אבל זה מה שהוא עשה וניצח בפעם ה-19 העונה, ב-2:5 על בוסטון. הרייז כבר עם שישה ניצחונות רצופים ומתחילים להזכיר את סיום העונה שעברה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully