וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ראובן עטר שומר את הקלפים קרוב לחזה"

המאמן לא תירגל הרכב באימון הקבוצה. עטר ערך משחקון פנימי, אך פיצל את השחקנים המיועדים להרכב, ביניהם ידין ודמאו

one

צפו בחיפה מפסידה 1:0 לאשדוד

ארבעה ימים לפני המשחק החשוב מול הפועל עכו, מאמן מכבי חיפה הלחוצה ראובן עטר, עדיין לא תירגל הרכב. שחקני הקבוצה נקראו לאימון הבוקר (שלישי), שעות ספורות לפני צום יום הכיפורים ועטר החליט לערוך משחקון פנימי, אבל פיצל את שחקני ההרכב, על מנת שלא ניתן יהיה לזהות מגמה ברורה אצלו לקראת המשחק.

יניב קטן וחן עזרא שיחקו בקבוצות נפרדות, כמו גם אביחי ידין וג'ואל דמאו ושחקני הרכב נוספים. "ראובן שומר את הקלפים קרוב לחזה, הוא יודע כמה המשחק הקרוב חשוב למועדון, כנראה שהוא רוצה שכולם יהיו דרוכים וייאבקו על מקום ב-11", אמר שחקן בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, הנטיה של המאמן היא לפתוח עם ידין ודמאו יחד (במערך שכולל שני קשרים אחוריים) והוא מתלבט לגבי ספסול אחד מהשניים, אייל גולסה או עידן ורד. על מנת להחליט בנושא, עטר יצטרך לגבש החלטה סופית לגבי המערך שלו. שחקני הקבוצה סבורים שעדיף לשחק עם שני קשרים אחוריים וחלוץ אחד, כשקטן ועזרא מסייעים בחלק הקדמי.

עטר זוכה לתמיכה רחבה מאוד בקרב אנשי המועדון. אתמול אמר גורם בקבוצה: "עטר מקבל תמיכה שאיש לא קיבל לפניו. התקשורת והאוהדים היו מבצעים לינץ' באלישע לוי או רוני לוי אם היו מביאים תוצאות כאלה. זה מזכיר את היחס שקיבל אבי נמני קיבל במכבי תל אביב. אבל גם שם כידוע, זה לא נמשך לנצח. בסופו של דבר, עטר יצטרך להביא תוצאות והוא יודע שזה מה שיקבע".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully