וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפרה של הסכם הסטטוס קוו

25.9.2012 / 9:53

כמעט כל הגדולות ניצחו ורק ווקאוף של אדריאן בלטרה סידר לטקסס 4:5 על אוקלנד, שפתח פער של 5 משחקים בין הקבוצות

כמעט כל המועמדות להגיע לפלייאוף זכו לשחק הלילה (בין שני לשלישי) בליל המשחקים המקוצר כרגיל של ה-MLB. למרות העומס, התמונה כמעט ולא השתנתה, כשמרבית הקבוצות החזקות צוברות עוד ניצחון חשוב לאוסף.

היחידה שנפלה היא בולטימור, שחלקה דאבל הדר עם טורונטו ונקלעה לפיגור משחק וחצי מהיאנקיז. האוריולס ניצחו את המשחק הראשון 1:4, אבל הפסידו בשני 9:5 וראו את הפסים מנצחים 3:6 במינסוטה ומגדילים את יתרונם. קרטיס גרנדרסון חבט להומראן 40 העונה ביאנקיז.

בבית המרכז, הוויט סוקס ניצחו 4:5 את קליבלנד בזכות צמד של אדם דאן (41 הומראנים העונה) ושמרו על מרחק משחק מדטרויט, שגברה 2:6 על קנזס סיטי. ג'סטין ורלאנדר הצטיין כהרגלו עם שמונה ושמונה וניצחון 16 העונה.

במערב, טקסס גברה 4:5 על אוקלנד בפתיחתה של סדרה קריטית. ג'וש המילטון שלח הומראן 43 ליציע ואדריאן בלטרה היה אחראי על הומראן משווה בשביעי ו-ווקאוף סינגל מנצח בתחתית התשיעי. הפער בין הקבוצות צמח לחמישה משחקים והריינג'רס קרובים לזכייה בבית.

בחטיבה המקבילה, 2:12 של וושינגטון על מילווקי קירב גם אותה לזכייה במזרח ובמקביל, הרחיק את הברוורס משמעותית מהפלייאוף. זאת בעקבות ה-1:6 של סנט לואיס על יוסטון, שפתח עבורה פער של 3.5 משחקים במירוץ הווילד קארד. במשחקים נוספים, קולורדו ניצחה 2:4 את אריזונה והמטס גברו 2:6 על פיטסבורג.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully