וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זהב, וחושך

25.9.2012 / 9:02

גולדן טייט וסיאטל הדהימו את גרין ביי עם טאצ'דאון בשנייה האחרונה ו-12:14, אבל השופטים גנבו את ההצגה פעם נוספת

סיאטל (1:2) - גרין ביי (2:1) 12:14

ה-NFL ממשיכה לספק לנו משחקים מטורפים ואחד כזה היה גם הלילה (בין שני לשלישי), כשסיאטל הדהימה בביתה 12:14 את גרין ביי, באחד מסיומי המשחקים היותר משוגעים שנראו בליגה. אלא שבמרכז הסיום הזה, כמו במרבית משחקי המחזור החולף, עמדו לצערנו השופטים המחליפים, שקלקלו את המסיבה עם החלטות מוזרות ובשיאן, המהומה הגדולה שאירעה במהלך המכריע של המשחק.

הפאקרס הובילו 7:12 כשנותרו שמונה שניות על השעון. ראסל ווילסון, הקוורטרבק הצעיר של סיאטל, קיבל את הכדור למהלך האחרון של המשחק וחמק ממספר מגנים של הפאקרס. הוא זרק 'הייל מרי' לכיוון האנדזון, שם חיכו לכדור התופס שלו גולדן טייט, כמו גם ארבעה משחקני הפאקרס, אשר אחד מהם, מ.ד. ג'נינגס, נראה תופס את הכדור בעודו באוויר, בעוד שידיו של טייט רק נוגעות בו. או כך לפחות נדמה. השופטים פסקו טאצ'דאון מנצח לסיאטל ואחרי עשר דקות של ויכוחים ודיונים, הם גם אישרו את הפסיקה הזו באמצעות הטלוויזיה.


אבל אל להם לפאקרס להאשים רק את השופטים בהפסד. גרין ביי הציגה יכולת מביכה במיוחד במחצית הראשונה, בה ארון רוג'רס חטף לא פחות משמונה סאקים מהגנת הניצים ולא הצליח לספק נקודה אחת לרפואה. הטאצ'דאון הראשון של טייט, ממסירה נהדרת על 41 יארד של ווילסון, הוריד את סיאטל ב-0:7 להפסקה.

במחצית השנייה, גרין ביי נראתה קצת יותר טוב. שני שערי שדה וטאצ'דאון של סדריק בנסון, 8:44 דקות לסיום, העבירו לה את היתרון, אבל ניסיון ההמרה לשתי נקודות כשל, כשרוג'רס מתלונן כי הוא קיבל כדור של בעיטות, שהינו חלק יותר מכדור המשחק הרגיל. המשחק כבר היה בידיים של הפאקרס, אבל הם נתקעו סמוך לאנדזון שלהם עם שתי דקות על השעון וסידרו לווילסון וסיאטל הזדמנות אחרונה, אותה הם ניצלו. בערך.

ווילסון הסתפק ב-10 מ-21 ל-130 יארד. מרשואן לינץ' סייע עם 98 יארד על הקרקע. רוג'רס מסר ל-223 יארד, אבל רק ב-66 אחוזי דיוק.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully