וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודו הישראלי מתאושש מהאיפון

25.9.2012 / 15:00

אולימפיאדה בלי מדליה? ספורטאים בלי ניצוץ? באיגוד הג'ודו מפיקים לקחים מלונדון ומציגים מתחרה חדשה לשלזינגר וג'רבי

קובי אליהו

צילום ועריכה: דרור פיקלני

ההפסד הכואב של אריק זאבי במשחקים האולימפיים בלונדון, כמו גם ההדחה המוקדמת של אליס שלזינגר, לא ממש תרמו לשם של הג'ודו הישראלי. אותו שם גרם לענף הזה להפוך לענף הספורט האולימפי המוביל בארץ, ולדברי יו"ר האיגוד, משה פונטי, יש בו לא פחות ספורטאים פעילים מאשר בכדורסל הישראלי. ובכל זאת, עם שלם קיווה לראות בלונדון מדליה מהענף שהציל את הכבוד הישראלי כל כך הרבה פעמים, אבל בסופו של דבר גם הג'ודו גרם להרבה אכזבות בקיץ האחרון.

אריק זאבי ואליס שלזינגר צורפו לרשימת המאכזבים, ג'ודאים אחרים פשוט לא קיבלו יותר מדי יחס כי הם לא עשו יותר מדי, והיה נדמה שכמו מספר ענפים אחרים, גם הג'ודו נכנס לתרדמת. עם תחילת השנה העברית החדשה, נבחרת ישראל לנשים עד גיל 20 הוכיחה שלא כך הם הדברים, כשנועה מינצקר ורותם שור זכו במדליות הכסף והארד באליפות אירופה.

במקביל, שלוש ג'ודאיות בוגרות זכו במדליות הזהב בתחרות קטנה מסבב הגרנד פרי שהתקיימה באוזבקיסטן. שתיים מהגו'דאיות הבולטות של סוף השבוע הן ירדן ג'רבי ורותם שור, שמתחרות בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג בה מתחרה גם אליס שלזינגר, שהשתתפה בשתי האולימפיאדות האחרונות. יהיה מעניין, כך אומרים באיגוד הג'ודו. מה שבטוח כבר עכשיו זה שיהיה משהו, וזה מה שחשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully