וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי מחה בפני משיח: "הרסת את המשחק"

תהל אלון

24.9.2012 / 22:56

זעם בקרית שמונה על השיפוט בתבוסה למכבי תל אביב. לנדאו: "החלטות השופט לא היו נכונות". רוצ'ט: "הכל הלך להם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כנראה שעירוני קרית שמונה מתחילה לשלם את מחיר המעברים בין אירופה לליגת העל. האלופה, שרק לפני ארבעה ימים סיימה ב-1:1 נהדר מול אתלטיק בילבאו בחוץ בשלב הבתים של הליגה האירופית, חזרה הערב (שני) לליגה וקרסה. הקבוצה של גילי לנדאו הובסה 4:0 על ידי מכבי תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל ורשמה הפסד שני ברציפות, אחרי שנוצחה על ידי מכבי נתניה בשבוע שעבר. אם זה לא מספיק, לנדאו ייאלץ להסתדר מול הפועל חיפה במחזור הבא ללא שיר צדק ודרקו טאסבסקי שהורחקו במשחק.

מי שלא שמר על איפוק ואיבד את העשתונות הוא הבעלים איזי שרצקי, שנכנס לחדר ההלבשה של השופטים, השתולל וצעק לעבר מנשה משיח: "הרסתם לנו את המשחק". שרצקי התלונן על הפנדל שהוביל לשער השני וגם טען כי הצהוב הראשון לצדק לא היה מוצדק.

מאמן קרית שמונה גילי לנדאו אמר אחרי המשחק: "לקחתי הימור בכך ששיחקתי בהרכב חזק במשחק הזה ובסופו של דבר זה לא הצליח". על החלטות השיפוט אמר המאמן: "בעיניי שתי ההחלטות של השופט לא נכונות. גם במחזור הראשון מול בית"ר ירושלים אושר לבית"ר שער בקרית שמונה שלא היה ולא נברא. אני לא אוהב לדבר על שופטים אבל ההחלטות היו שגויות. עכשיו יחזור אלינו שחקן מאוד חשוב (חרסיצ'יץ') ואני מאמין שאנחנו נשתפר לקראת ההמשך. על היכולת של אבו חצירה: "ההתחלה שלו דווקא היתה טובה. אני דווקא רוצה לתת לו לחזור לחריצות ובעבודה טובה הוא יבקיע בהמשך".

קפטן קרית שמונה אדריאן רוצ'ט: "לא רוצה להתייחס להחלטות השיפוט. דווקא פתחנו את המשחק טוב אבל הכל התחבר למכבי גם השיפוט וגם השערים באו בקלות. אנחנו עם הראש קדימה והכל יהיה בסדר".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully