וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו ביקשה להזיז את המשחק מול חיפה ל-19:00

זאת בכדי לאפשר לשומרי המסורת להגיע להתמודדות בשבת. הדרי לשחקנים: "מרוצה מאיך שאתם נראים". כחלון לא התאמן

one

הפועל עכו החלה היום (שני) רשמית בהכנות שלה לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה. אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בטדי, כינס המאמן שמעון הדרי את שחקניו, והחמיא להם על משחקם: "אני מאוד אוהב לראות את ההקרבה שלכם. רק כך נוכל לנצח משחקים ולהתקדם בליגה. אני מרוצה גם מאיך שאנחנו נראים, המשיכו כך".

מעבר לכך, לא נראה שהדרי יבצע שינויים משמעותיים בהרכב לקראת המפגש עם הירוקים. מי שצפוי לקבל דקות משמעותיות יותר הוא דדי בן דיין, ובקבוצה מקווים שהוא יחזור לכושר במהרה כדי לפנות את יובל שבתאי לעמדתו הטבעית. מי שנעדר מהאימון היום הוא תמיר כחלון, שסובל מפציעה קלה, אבל אמור לפתוח נגד הירוקים.

בעכו פנו להתאחדות לכדורגל כדי להזיז את שעת המשחק מ-18:00 ל-19:00 בכדי לאפשר לאוהדי עכו שומרי המסורת להגיע למשחק. בקבוצה עדיין לא קיבלו תשובה רשמית האם הבקשה תיענה, ובכל מקרה מאמינים כי האיצטדיון יהיה מלא במשחק נגד חיפה.

לקראת המשחק אמר עוזר המאמן, איציק טוויזר: "מחכה לנו משחק לא קל נגד קבוצה מצוינת ומאומנת. למרות שהם נמצאים בלחץ, חיפה זו קבוצה טובה ויש להרבה שחקנים יכולות אישיות גבוהות. אנחנו נמצאים במומנטום טוב, ואנחנו רוצים להמשיך ברצף הזה. ביום נתון עכו יכולה לנצח כל קבוצה, כבר הוכחנו את זה בעבר".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully