וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד אוסמוס: "קשה לעכל, אבל זו הייתה חוויה חיובית"

24.9.2012 / 7:36

מאמן נבחרת ישראל בבייסבול היה מדוכדך אחרי אי ההעפלה לאליפות העולם: "זו השיטה, ידענו אותה ולספרדים הגיע הפעם"

אכזבה עצומה הייתה הלילה (בין ראשון לשני) לבייסבול הישראלי, לאחר שנבחרת ישראל הפסידה 9:7 לספרד בגמר טורניר מוקדמות אליפות העולם, לאחר עשרה אינינגים מותחים והחמיצה הזדמנות היסטורית לעלות ל'וורלד בייסבול קלאסיק' ולהרכיב נבחרת כוכבים יהודית.

בראד אוסמוס ושחקניו כשלו דווקא ברגע האמת, מול יריבה עליה גברו 2:4 ביום שישי. הספרדים, לאחר ההפסד ההוא, צברו מומנטום עם ניצחון גדול על דרום אפריקה והגיעו למשחק הלילה מלאי ביטחון, אבל בסופו של דבר מה שהכריע היו הפעולות הקטנות וישראל נותרה מתוסכלת.

המאמן בראד אוסמוס, שהתנסה לראשונה בחייו במשרת אימון מסוג זה, סיכם עם טעם חמצמץ: "זה הגיע לספרדים, אין מה לעשות. ידענו מה השיטה כשהגענו לתחרות, אם הם היו מנצחים אותנו בשישי ואנחנו הפעם, לא היינו מתלוננים, אז לא נעשה זאת גם עכשיו. זו השיטה וספרד הייתה יותר טובה מאיתנו במשחק הזה. זה מאוד פשוט".

אוסמוס ניסה לראות גם את הצד החיובי של הדברים: "מלבד העובדה שהפסדנו בגמר, זו הייתה חוויה מאוד חיובית עבורנו. קשה לעכל את זה עכשיו, אבל אני חושב שיש עוד הרבה דברים חיוביים שיכולים לצאת מכאן. אחד מהם הוא קידום הבייסבול בישראל".

כוכב הנבחרת נייט פריימן: "היה משחק קשה וארוך, והציפיות היו גדולות, וברגע אחד הכל נגמר. אנחנו רגילים לשחק עונות של 140 משחקים, כך שאולי זה נראה ביחס לקריירה שלמה כגרגר אורז בארגז, אבל החוויה הזו תהיה עבורי משמעותית בהרבה".

צ'רלי דקר: "נתנו 100% מעצמנו, אז אנחנו לא מאוכזבים מהחוויה ומהמשחק, אבל יכלנו להשאיר חותם מיוחד אחרינו, וזה לא קרה. אמנם זה משחק אחד של בייסבול, אבל הרבה היה תלוי בו".

דיוויד קופ: "קשה להתגבר על הפסד כזה. אי אפשר להיות שחקן מקצועי מבלי לדעת להוציא את המיטב מההפסדים, וברור לי שאני אצטרך למצוא זווית חיובית למה שקרה היום, אבל זה ייקח זמן".

המאמן המנצח מאורו מאזוטי, חגג: "אם לומר את האמת, אי אפשר להאמין למה שקרה. ידענו שביום נתון כולם יכולים לנצח את כולם ועשינו את זה. בארצות הברית רגילים ל-162 משחקים, זה היה משחק אחד, על כל הקופה, אין מחר. שיחקנו את המשחק שלנו, ידענו שיש לנו בעיות בהגשה, אבל המשכנו לחבוט ולחזור למשחק. שיחקנו חזק, האמנו ועשינו את זה".

ישראל הפסידה 9:7 לספרד ולא עלתה לאליפות העולם בבייסבול

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully