וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: החמצות מסמרות שיער

24.9.2012 / 7:08

דטרויט הפסידה לטווינס פעמיים, אבל הוויט סוקס לא הצליחו לברוח, אחרי 4:1 מול האיינג'לס. גם היאנקיז ובולטימור נפלו

לילה מלא בפיספוסים עבר על ליגת הבייסבול הלילה (בין ראשון לשני), בעודנו מתקרבים עוד צעד לעבר סיום העונה, ביום רביעי הבא. שיקגו וויט סוקס העייפה שוב הפסידה, בפעם החמישית ברציפות, הפעם 4:1 לאיינג'לס ולג'ראד וויבר, שרשם ניצחון 19 העונה. למזלם של הגרביים מעיר הרוחות, היריבה שלהם על ראשות הבית והמקום בפלייאוף דטרויט, ממש לא ידעה לנצל את ההזדמנות וספגה צמד הפסדים בדאבל הדר הביתי מול מינסוטה החלשה. המשחק הראשון הסתיים ב-4:10 מהדהד לטווינס והשני, ב-1:2 לאחר עשרה אינינגים. מינסוטה תמיד שמחה לקלקל ליריבה השנואה והפער נותר משחק אחד לטובת שיקגו, עם עוד עשרה בקופה.

מבחינת האיינג'לס, הניצחון לא עזר יותר מדי לאכזבתם. אוקלנד ניצחה 4:5 ביאנקי סטדיום ונמנעה מסוויפ, כשהיא שומרת על פער של 2.5 משחקים מהמלאכים במירוץ הווילד קארד. האייז עצמם נשארו ארבעה משחקים מאחורי טקסס, לאחר שגם זו ניצחה, 2:3 בסיאטל. מי שעוד לא ניצלה את ההזדמנות שלה היא בולטימור, שיכולה הייתה לסגור על היאנקיז, אבל הפסידה גם היא, 2:1 בבוסטון, כך שהפער במזרח נותר על משחק אחד לפסים.

במשחקים נוספים, טמפה ביי, שעוד חולמת על עקיפה משוגעת בישורת האחרונה, ניצחה 0:3 את טורונטו עם עוד הומראן של בי ג'יי אפטון הלוהט. קליבלנד פירקה 4:15 את קנזס סיטי.

ב-NL, סנט לואיס שמרה על טווח ביטחון של 2.5 משחקים ממילווקי במירוץ הווילד קארד. האלופה ניצחה 3:6 את הקאבס וכך, לברוורס לא עזר הניצחון 2:6 שהשיגו על וושינגטון. גם הדודג'רס עוד נלחמים וניצחו 3:5 את סינסינטי, כדי להישאר בפיגור שלושה משחקים מהפלייאוף. אטלנטה, שצפויה לקחת את כרטיס הווילד קארד הראשון, ניצחה 1:2 את פילדלפיה, שמצידה ויתרה. הברייבס רחוקים 4.5 משחקים מוושינגטון ועוד יכולים לקחת את המזרח.

במשחקים נוספים, ווקאוף סינגל של רובן טחאדה נתן למטס 2:3 על מיאמי. פיטסבורג ניצחה סופסוף, 1:8 את יוסטון, אריזונה גברה 7:10 על קולורדו וסן דייגו ניצחה 4:6 בסן פרנסיסקו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully