וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל וספרד בקרב על הכרטיס לאליפות העולם

23.9.2012 / 8:00

הנבחרת בכחול-לבן, שכבר גברה על הספרדים החזקים ביום שישי, פייבוריטית במשחק גמר המוקדמות (23:00, ספ' 1 ו-HD)

רגע האמת של נבחרת ישראל בבייסבול הגיע. אחרי שניצחה את שני משחקיה הראשונים בטורניר מוקדמות אליפות העולם הנערך ביופיטר, פלורידה, הנבחרת של בראד אוסמוס תעלה הלילה (23:00, ספורט 1 ו-HD, אתר ה-WBC) למשחק הגמר של הטורניר מול נבחרתה המקבילה של ספרד.

ישראל, המאומנת על ידי שחקן העבר בראד אוסמוס ומורכבת בעיקר מיהודים-אמריקאים המשחקים בליגות הפיתוח השונות של הליגה הבכירה, ה-MLB, נחשבה כפייבוריטית לעלות לטורניר הגמר היוקרתי, אשר ייערך במרץ 2013, עוד לפני שהחלו המשחקים בבית המרובע.

הנבחרת פגשה את דרום אפריקה במשחקה הראשון וניצחה 3:7, כשנייט פרימן חובט לצמד הומראנים. פרימן שיחזר את ההישג המרשים הזה גם במשחקה השני של הנבחרת, כשהוא למעשה מכניס את כל ארבע הריצות בניצחון 2:4 על ספרד.

הספרדים עצמם עברו דרך מעט יותר ארוכה אל הגמר. הם ניצחו את צרפת 0:8 במשחק הראשון, הפסידו לישראל ואז המתינו למנצחת בין צרפת לדרום אפריקה, משחק בו האפריקאים ניצחו 2:5 ב-11 אינינגים, אחרי הפסקות גשם מרובות, שהביאו לדחיית סיום ההתמודדות ביממה. במשחקם השלישי בטורניר, הספרדים ניצחו אמש 3:13 את דרום אפריקה, מה שהביא אותם לגמר מול ישראל. שני השחקנים שמובילים את ספרד עד כה בתחרות הם יאסר גומס ופאקו פיגרואה, שהכניסו ארבע ריצות כל אחד.

כאמור, למנצחת הלילה מצפה פרס בדמות עלייה לטורניר הגמר, שייערך בארצות הברית באביב הקרוב. 12 נבחרות כבר הבטיחו את מקומן בטורניר, בעוד שמלבד ישראל או ספרד, שלוש נבחרות נוספות יעפילו מהמוקדמות. בבית ב', תפגוש קנדה בגמר את גרמניה או בריטניה, בעוד שבבתים ג' וד' המשחקים ייערכו רק בנובמבר.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully