וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים הפסידה לאולדנבורג 90:86

22.9.2012 / 22:53

הקבוצה מהבירה נכנעה ליריבה הגרמנית בטורניר הכנה בבון. פולן בלט עם 25 נקודות, ג'וש דאנקן וקרייג סמית' קלעו 16 כ"א

הפועל ירושלים הפסידה היום (שבת) לאולדנבורג 90:86 במסגרת חצי גמר טורניר קדם העונה Maritim cup 2012 הנערך בעיר בון בגרמניה. הקבוצה של שרון דרוקר רדפה אחרי היריבה לאורך כל המשחק, אך יכולה להיות מעודדת מהיכולת הגבוהה של ג'ייקוב פולן בהופעת הבכורה ומהחזרה של הקבוצה שלא ויתרה עד הסיום. מחר הפועל תשחק מול המפסידה במשחק השני בין טלקום בון לוורצבורג.

פתיחת המשחק הייתה צמודה כאשר פולן מתאקלם במהרה עם קליעות מרחוק, בסיום הרבע הראשון 13:18 לאולדנבורג עם האקס ריקי פולדינג. סמית' ודאנקן פתחו טוב את הרבע השני עם עבודה יעילה מתחת לסלים, אבל היריבה פתחה מבערים, עלתה להפרש דו ספרתי וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון מבטיח 32:47.

אולדנבורג המשיכה להגדיל את הפער, אבל לקראת סוף הרבע האדומים הצליחו למזער נזקים ופיגרו 69:58. הגרמנים שמרו על מרחק סביר עד שהשחקנים של דרוקר התעוררו ועם יכולת טובה של לימונד וקוקיה הצליחו לצמק עד ל-4 בלבד, אבל זה לא הספיק. קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקוב פולן 25, ג'וש דאנקן 16 ו-9 ריבאונדים, קרייג סמית' 16, רביב לימונד 9, אורי קוקיה ואלישי כדיר כ"א, מאיר טפירו 4 ו-6 אסיסטים, קורטני פלס 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully