וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו וסינסינטי זכו באליפויות הבית

23.9.2012 / 9:05

הג'איינטס ניצחו 4:8 את סן דייגו ולקחו את ה-NL מערב, הרדס עשו זאת במרכז עם 0:6 על הדודג'רס. ניצחון מטורף ליאנקיז

עשרה ימים בלבד נותרו עד לסיום העונה הסדירה ב-MLB והקצוות ממשיכים להיסגר. סינסינטי, שהבטיחה שלשום את מקומה בפלייאוף, השלימה הלילה (בין שבת לראשון) את הזכייה ב-NL מרכז, עם ניצחון 0:6 על הדודג'רס. ג'יי ברוס סיפק הומראן 34 העונה, המאמן דאסטי בייקר עדיין נעדר בשל בעיות בריאותיות והרדס חזרו לזכות בבית, אחרי הפסקה של שנה. "דאסטי כאן, בכל מקום. הוא כאן ברוחו וכולם יודעים את זה", אמר הבעלים בוב קאסטליני. ג'ואי ווטו הוסיף: "לפני שנתיים הופתענו כשזכינו בבית, הפעם הרגשנו כאילו יש לנו מה להוכיח".

כעת נותר לסינסי מאבק אחרון, על המאזן הטוב בליגה, שם היא בפיגור חצי משחק מוושינגטון. החבורה מהבירה לא עוצרת וגברה 4:10 על מילווקי, כשג'יו גונזאלס מספק שבעה וחמישה והופך למגיש הראשון בליגה עם 20 ניצחונות העונה. מי שנהנתה מההפסד של הברוורס היא סנט לואיס, שעם 4:5 דרמטי על הקאבס (כולל ריצה באינינג התשיעי והעשירי), הגדילה את הפער בין הקבוצות ל-2.5 משחקים במאבק הווילד קארד. פילדלפיה, שעוד חולמת על מהפך גדול, סבלה מיום קטסטרופלי של רוי האלאדיי, שנמשה אחרי אינינג ושני שליש בהם הרשה שבע ריצות בהפסד 8:2 לאטלנטה. הפיליז רחוקים ארבעה משחקים מהווילד קארד, 'מספר הקסם' של אטלנטה לפלייאוף ירד לשלושה משחקים.

גם בסן פרנסיסקו סגרו את הסיפור, עם 4:8 על סן דייגו, שנתן להם את הזכייה במערב. "אנשים אמרו שנעלם עם הזמן ולקחנו את זה באופן אישי", אמר שחקן הבסיס הראשון ברנדון בלט, "כל פעם שאיבדנו מישהו, הרמנו עוד יותר את הרמה. בגלל זה אנחנו אלופי ה-NL מערב".

במשחקים נוספים, אר איי דיקי הגיע ל-19 ניצחונות ב-3:4 של המטס על מיאמי. פיטסבורג המתרסקת הפסידה בפעם החמישית ברציפות, 4:1 ליוסטון ואריזונה ניצחה 7:8 את קולורדו.

ב-AL, המאבק הוא כמובן על ראשות הבתים ואיזה מאבק מטורף מתחולל שם. את המשחק הגדול של הלילה סיפקו היאנקיז ואוקלנד, שנכנסו לאקסטרה אינינגים בשוויון 5:5. באינינג ה-13 האייז שמו ארבע ריצות, אבל הפסים ענו בצורה מדהימה, עם ארבע משלהם, לפני שטעות של הגנת האורחים באינינג הבא סידרה להם 9:10 ענק. גם בולטימור, וזה לא חדש, יודעת לעשות את העבודה באקסטרה אינינגים והיא שמרה על פיגור משחק אחד בלבד מהיאנקיז עם 6:9 בבוסטון אחרי 12 אינינגים. זה היה הניצחון ה-16 ברציפות של האוריולס במשחקים שנכנסו להארכה. פשוט מדהים!

בבית המרכז, מיגל קבררה חבט להומראן 42 והתקרב לזכייה בטריפל קראון בניצחון 0:8 של דטרויט עם מינסוטה. במקביל, הוויט סוקס הפסידו 4:2 לאיינג'לס והפער בין הקבוצות עומד על חצי משחק לגרביים. האיינג'לס, בזכות הניצחון שלהם וההפסד של אוקלנד, צימקו את הפער מהאייז ל-2.5 משחקים והם ממשיכים להילחם על הווילד קארד. טקסס לא מצליחה לברוח לשתיים והיא הפסידה 1:0 בסיאטל.

במשחקים נוספים, טמפה ביי התעוררה מעט מאוחר מדי, עם ניצחון רביעי רצוף, 5:11 על טורונטו. הרייז רחוקים 3.5 משחקים מהווילד קארד. קנזס סיטי גברה 3:5 על קליבלנד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully