וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כושרו של צ'ראן יכריע לגבי עתידו

הקשר ימשיך להתאמן, ועשוי לעבור בבקרת התקציבים. שביעות רצון מיוסי שבחון, בהנהלה העדיפו שעמרי בן הרוש יישב ביציע

one

מכבי נתניה של טל בנין ממשיכה לעמוד במטרות שהיא מציבה לעצמה, ואתמול (שישי) הקבוצה השיגה ניצחון שני העונה 1:2 על הפועל באר שבע. עידן שריקי הוליך את היהלומים ליתרון בדקה ה-15 ניקולאס פלצ'וק איזן (20) ויוסי שבחון השאיר את הנקודות בבית (25).

בנתניה מרוצים מאוד מהניצחון, כאשר כעת כבר ברור שלמרות הביקורות והדיבורים לפני פתיחת העונה ובתחילתה, נבנית בנתניה קבוצה מאוזנת מאוד. שבחון זכה לשבחים במיוחד לאור העובדה שעלה לשחק פצוע וכבש את שער הניצחון כשבצוות המקצועי היו מרוצים גם מהכיבוש של שריקי ומקווים שהשער ישחרר את השחקן גם לגבי העתיד. אחמד סבע הציג יכולת טובה גם כן וזכה לביקורות חיובות.

למרות הניצחון, המאמן טל בנין לא אהב את היכולת במחצית השנייה ובקבוצה היו בעיקר מאוכזבים מהעובדה שהקבוצה לא הניעה כדור ולא דחפה את המשחק קדימה לעבר השער של באר שבע. גם העובדה שעמרי בן הרוש שהיה פצוע תקופה ארוכה חזר לשחק והחליף את עידו לוי שנפצע ואף הציג יכולת טובה מעודדת את נתניה. בקבוצה יודעים שבן הרוש קריטי מאוד לקבוצה וצריכים אותו בכושר טוב שכן בצוות המקצועי מעריכים אותו מאוד.

למרות שביעות הרצון בצד המקצועי, בהנהלת הקבוצה היו כאלה שהעדיפו דווקא שבן הרוש יישב ביציע ולא יחזור למגרשים עד שיחתום על החוזה החדש. אלא שנכון לעכשיו בן הרוש ישחק ולא צפוי להתייבש ביציע. בנתניה מקווים שנושא החוזה ייסגר בקרוב שכן אם עד ינואר בן הרוש לא יחתום, הוא יהיה רשאי להתחיל ולנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לגבי העונה הבאה.

מי שצפוי להתאמן השבוע הוא דרגאן צ'ראן, שכבר התאמן ביום שישי ואם יתברר שהוא כשיר לחלוטין ועשוי לתרום לקבוצה, הוא יצטרף לסגל ובנתניה יעבירו אותו בבקרת התקציבים. אם יתברר שצ'ראן לא בכושר טוב, עשויים בנתניה להציע לו פיצוי תמורת השתחררות מחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully