וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "אנחנו צריכים לדעת להעריך ניצחונות"

דודו עזריה, מערכת וואלה! ספורט. תקציר:

22.9.2012 / 23:28

מאמן נתניה מרוצה מהניצחון על באר שבע וממשחק ההגנה. אלישע לוי: "רואים שיש פוטנציאל בקבוצה, אנחנו צריכים זמן"

one

מכבי נתניה ממשיכה לנצח והמשיכה גם הערב (שבת) במומנטום מהניצחון על קרית שמונה עם 1:2 על הפועל באר שבע המסתבכת של אלישע לוי, שעדיין לא השיגה ניצחון העונה. הקבוצה מבירת הנגב התייצבה למשחק עם שלוש תוצאות תיקו במחזורי הפתיחה, וגם נגד נתניה היא לא הצליחה להתאושש. עידן שריקי (15) כבש ראשון לנתניה, ניקולאס פלצ'וק, הרכש שהגיע מעכו, איזן (20) אבל יוסי שבחון (25) קבע את תוצאת הסיום.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין עם שחקן הקבוצה, יוסי שבחון. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים לדעת להעריך ניצחונות". טל בנין עם יוסי שבחון/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, טל בנין, היה צרוד ומאושר בסיום המשחק, כשהזכירו לו את האימון ש'פוצץ' לכאורה ביום חמישי, ואמר: "האימון ביום חמישי לא פוצץ כפי שמתארים, הכל דרמטי מדי אצלנו. ראיתי שאין היענות לקראת הסוף, אז העדפתי לא לבזבז את הזמן של אף אחד וללכת הביתה. לפעמים מאמן צריך להרגיש את השחקנים שלו".

על הדרך של נתניה העונה, הוסיף בנין: "אנחנו צריכים לדעת להעריך ניצחונות. אנחנו עובדים קשה והניצחונות לא מובנים מאליהם. ככל שנעבוד יותר טוב ועם הרצינות באמצע השבוע, ככה תיראה השבת. הדרך עדיין ארוכה, אבל לפני המשחק אמרתי לשחקנים שהיום אנחנו מחליטים לאן אנחנו רוצים ללכת השנה, זה ניצחון חשוב מאוד".

על הביקורת על משחק ההגנה של הקבוצה אמר בנין: "עובדתית עד עכשיו ספגנו שני שערים משני מצבים נייחים בארבעה משחקים. ביחס למה שנראה היה לאנשים מבחוץ אני חושב שאנחנו עומדים סביר ומרגישים בטוח יותר. אני מאמין שהדברים ישתפרו". על עמרי בן הרוש ששותף לראשונה אמר בנין: "בן הרוש לא עשה מחנה ואנחנו צריכים לדעת לשלב אותו בהדרגה, כמו שהיה עם שבחון ודג'אני".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם שחקן הקבוצה, ניקולאס פלצ'וק. ברני ארדוב
"המטרה שלנו היא להגיע לפייאוף העליון". אלישע לוי עם ניקולאס פלצ'וק/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי התקשה להמציא הסברים, ואמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה של נתניה, היו לנו כמו דקות טובות בעיקר במחצית השנייה. המשחק שלנו לא שטף ולא זרם, היינו רחוקים אחד מהשני. לא יכולנו לעזור אחד לשני, לא בהגנה ולא בהתקפה. המחצית השנייה הייתה בשליטה שלנו, אבל זה לא הניב שער אחד אפילו".

על מצבה הקשה של באר שבע, אמר מאמן מכבי חיפה לשעבר: "ברור שאנחנו לא יכולים להיות מרוצים מבחינת הנקודות. מה צריך לעשות? זו הפעם הראשונה היום שהפסדנו, אבל ניצחון אחד בשלב הזה ואתה עולה למעלה. המטרה שלנו היא להגיע לפייאוף העליון. רואים שיש פוטנציאל בקבוצה, אנחנו צריכים זמן. אם נעשה את מה שצריך, נעמוד ביעד. אנחנו לא עם הגב לקיר וגם לא קרוב לזה. אנחנו מגיעים למצבים בצורה טובה וקלילה, אבל חסרים עדיין הגולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully