וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כל הפסד מדרדר אותנו עמוק יותר"

מאמן בית"ר ירושלים מאוכזב אחרי ההפסד לעכו: "פתיחה גרועה, זה מטריף ופוגע בביטחון של השחקנים". הדרי: "נקודות חשובות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים שוב אכזבה הערב (שבת) כשרשמה הפסד שלישי בארבעה מחזורים, הפעם 1:0 בבית להפועל עכו. הקבוצה של אלי כהן עם נקודה אחת בלבד ולא פלא שהקהל בטדי קרא קריאות "ביזיון, ביזיון" ו"אין לכם כבוד" לעבר השחקנים. מנגד, הפועל עכו עם ניצחון שני ברציפות והיא כבר עם שבע נקודות ויכולה להיות מרוצה מאוד מעצמה. שחקני בית"ר יצאו לחניית הרכבים וספגו קללות מאוהדי הקבוצה שהמתינו להם. השחקנים התעלמו מהאוהדים וכוחות יס"מ הפרידו בינם לבין השחקנים

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים: "זה תסכול, אתה שולט בכל המשחק שליטה מוחלטת, ולא מצליחים להבקיע ממצבים קורצים. בנוסף אנחנו סופגים וזה משהו מטריף. לפחות לא היינו מפסידים. זו פתיחה גרועה וזה פוגע בביטחון. כל הפסד מדרדר אותנו יותר עמוק. יש פה שחקנים שעדיין לא בכושר.

"אנחנו נשטוף את המגרש ואין לי ספק שאנחנו נגיע לחלק העליון. האופטימיות נובעת מכך שאני מאמין בשחקנים, וכשהשחקנים יכנסו לכושר משחק אנחנו נהיה קבוצה טובה. אנחנו מגיעים לשער ולא מצליחים להבקיע. זה משהו דמיוני, אבל צריך לצפות גם למצבים כאלה".

על המחלוקת שהייתה לו לאחרונה עם שחקן הקבוצה ערן לוי, אמר כהן: "תפסיקו לדוש ביחסים עם ערן לוי. אין יחסים ואין שום דבר. הוא משחק, וכולם משחקים. יש עוד הרבה עבודה, ואנחנו נחזיר את הקבוצה למסלול הטוב".

מנגד, מאמן הפועל עכו שמעון הדרי אמר: "יש לי צוות ומעל כולם אני רוצה להקדיש את הניצחון ליושב ראש ציון וייצמן. עמדנו נכון, שיחקנו טקטית טוב. היה חשוב לבטל את בית"ר ולעקוץ. שלוש נקודות חשובות בטדי. חיפה עסוקה בבעיות שלה, אני עסוק בבעיות שלי. אנחנו צריכים לקחת כל משחק ולהסתכל בפני עצמו. אם נסתכל על הקבוצות, אנחנו עלולים להיכנס לייאוש. נשמח בחלקינו, נשפר את הדברים הפחות טובים, אבל בשלב הזה אגירת נקודות זה הדבר הכי חשוב".

בלם עכו אדי גוטליב: "היה משחק קשה. הקהל של בית"ר דחף אותם, נלחמנו ועשינו את כל המאמצים לנצח. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות. אני תמיד נאבק קשה על המקום בהרכב, צריך להוכיח את עצמי ולתת את המאה אחוז בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully