וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "זו אחת התקופות הכי קשות שהיו לנו"

22.9.2012 / 20:39

הלם במכבי חיפה, ראובן עטר: "לא האמנתי שזו תהיה הפתיחה". בסיום המשחק: עימות בין קטן לביטון, שהתגרה בקהל הירוק

צילום: אדריאן הברשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מה עובר על מכבי חיפה? הירוקים ממשיכים בתצוגות הנפל שלהם, והערב (שבת) הם ירדו מנוצחים בפעם השלישית בארבעה משחקים מול מ.ס. אשדוד, 1:0. יש להם נקודה אחת בלבד, ובקצב הזה נראה שגם הקהל לא ממש יישאר אדיש למצב וידרוש שינוי בקבוצה של ראובן עטר. שער אחד של דוד רביבו בדקה ה-45, בניגוד גמור למהלך המשחק, השאיר את אשדוד מושלמת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים.

שחר שוחח עם עטר, גורם: "הוא לא משדר לחץ"

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מעניין מה עובר לו עכשיו בראש. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר נראה מדוכדך למדי והתקשה להוציא מילים מהפה. "לא האמנתי שזו תהיה הפתיחה, אבל אין מה לעשות", אמר עטר בפתח דבריו. "בהתחלה שיחקנו טוב והפסדנו, עכשיו אנחנו פשוט משחקים בלי ביטחון. אני מרגיש כבר את חוסר הביטחון של השחקנים בפעולה האחרונה, וגם כשהגענו למצבים לא ניצלנו את זה. זה מאוד מאכזב, אני רק יכול להתנצל בפני האוהדים על איך שאנחנו נראים".

עטר נשאל גם על השינויים שהוא מתכנן לקראת השבועות הקרובים, ואמר: "ננסה לעשות עכשיו מה שאפשר כדי להשיג את הניצחון הראשון, אבל קודם כל נצטרך לעבוד קשה. זה מאכזב לסיים בתוצאה כזאת". על תגובת הקהל, אמר עטר המתוסכל: "הוא שרק בוז לשחקנים של אשדוד שעברו פה".

בסיום המשחק נראו שחקני חיפה בהלם מוחלט. יניב קטן נראה מאוכזב מאוד בחדר ההלבשה, ואמר לחבריו: "זה חוסר מזל. אל תוציאו דברים החוצה, תשמרו על ה'ביחד'". אחד מהם תיאר את האווירה כשאמר: "קשה מאוד להסביר מה קורה פה. כולם כאן בטוחים שאנחנו משחקים טוב, אבל משהו חסר. אולי אלה החלוצים שלא מתרגמים הזדמנויות לשערים, ואולי סתם חוסר מזל. אין לנו בעיה ספציפית שאפשר להצביע עליה".

אדין צוצאליץ' יחזור לעמדת הבלם נגד הפועל עכו ונראה כי אנדריי פיליאבסקי יירד לספסל, למרות שלא הפגין רמה נמוכה משל חבריו. הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה, הסתכל על השחקנים ולחץ את ידיהם. במועדון סבורים ששחר לא רוצה לשדר לחץ, אבל העריכו שייתכן ויגיע לאחד האימונים השבוע כדי לדבר עם השחקנים. לאחר המשחק הבחינו אוהדים בנשיא משוחח עם עטר, אבל במועדון אמרו כי מדובר בשיחה טובה שנועדה להרגיע את המערכת. "אפשר לומר כבר עכשיו שהמשחק בעכו הוא משחק של להיות או לחדול. זו לא קלישאה, אנחנו חייבים לנצח שם גם עם כדורגל פחות טוב. חייבים נקודות בדחיפות כדי שהביטחון יחזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יניב קטן (משמאל), חן עזרא שחקני מכבי חיפה עם השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
"הסיטואציה יותר מדהימה כי מי שקרוב למועדון חיכה הרבה זמן שהוא יהיה פה". קטן עם עזרא מתלוננים בפני שמואלביץ' על הפנדל שלא נשרק/אדריאן הרבשטיין

יניב קטן כהרגלו לקח אחריות, ניגש לעמדת הראיונות לאחר המשחק, ואמר: "זו אחת התקופות היותר מוזרות וקשות שהיו לי באופן אישי בקריירה. אני מרגיש שאנחנו עושים את הדברים, מניעים כדור, מסכנים את השער, אבל הכל הולך הפוך. אנחנו צריכים להיות חזקים. כל שבוע אנחנו מנסים וזה לא הולך, אבל אין מקום להרים ידיים. אשדוד בעטה פעם אחת לשער וניצחה, אבל כרגע הכל הולך הפוך. כל מה שיגידו עכשיו זה נכון. אנחנו לא יכולים להתווכח עם אף אחד, כי תוצאות אנחנו לא מביאים. נצטרך להשיג כמה שיותר מהר ניצחון ראשון".

על הציפיות הגבוהות בעקבות מינויו של עטר למאמן, אמר הקפטן: "ציפיות תמיד יש במכבי חיפה, בלי קשר לעטר. הסיטואציה יותר מדהימה כי מי שקרוב למועדון חיכה הרבה זמן שהוא יהיה פה. חיכינו שעטר יהיה המאמן שלנו ואנחנו מאכזבים בכל פעם מחדש. השחקנים צריכים לעשות בדק בית עמוק מאוד, כל אחד מאיתנו. אנחנו צריכים להבין מה אנחנו עושים לא טוב".

מ.ס. אשדוד חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
"היכולת לא הייתה גדולה"./אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אירע עימות בין קטן לקשר אשדוד, ניר ביטון. בחיפה כעסו מאוד על קשר האורחת, שלטענתם התגרה בקהל הירוק, מה שהוביל את קטן לצאת במגננה על האוהדים הירוקים. על פי עדי שמיעה, קטן התקרב לקשר אשדוד ואמר לו: "תהיה גבר, אל תתנהג כמו ילד ולא כמו איזה...", וסינן עוד מספר מילים בכעס לעברו.

גורם בחיפה סיפר: "ביטון סימן לעבר הקהל תנועות של ניצחון, אפשר היה לראות שהוא רוצה להתגרות בנו. רק למזלנו, הקהל לא זרק חפצים ולא איבד את הראש, ועל כך מגיעה מילה טובה. אחרי המשחק, ביטון התנצל גם בפני עטר. הוא יודע שעשה מעשה חמור שיכלו לציין בדוח". ביטון עצמו ירד לחדר ההלבשה ומאוחר יותר כאמור התנצל בפני מאמן השוערים אבי פרץ ועטר.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ביטון התגרה בהם. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי ידע שהקבוצה שלו לא הציגה משחק גדול, אבל לכו ותאשימו אותו כשהקבוצה שלו עומדת על מאה אחוזי הצלחה. המאמן עצמו אמר בסיום: "לא נראינו טוב, אבל היה משחק לחימה גדול של כל הקבוצה. בזה נראינו טוב מאוד, מה שלא מאפיין אותנו בדרך כלל, אבל בכדורגל פחות. מכבי חיפה גרמנו לנו להיראות כך, הם שלטו בכדורים במרכז השדה, אבל לבוא לחיפה ולנצח - אין דבר יותר מתוק מזה".

דוד רביבו, כובש שער הניצחון שפגע בדקל קינן, אמר: "היכולת לא הייתה גדולה, אבל מה שהיה חשוב זה לנצח את המשחק הזה. מכבי חיפה הייתה עם הגב אל הקיר, היא קבוצה מצויינת והכי חשוב שניצחנו פה. תמיד צריך להמשיך לשחק ולא להרים את הראש". על העובדה שהוחלף, אמר רביבו: "קיבלתי את זה בהבנה שהוחלפתי. חשוב לצאת ליום כיפור הזה מהמקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully