וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תודיע: יוגב אוחיון נשאר

22.9.2012 / 14:09

אחרי קיץ רווי מחלוקות, האלופה תערוך מסע"ת (19:45, חי באתר) ותודיע על החתמת השחקן לשלוש שנים נוספות. אוחיון צפוי להכפיל את שכרו ולהרוויח כ-400 אלף דולר לעונה

בשעה טובה, נראה כי הפרשה הארוכה והמייגעת של מכבי תל אביב ויוגב אוחיון, שנמשכה לאורך הקיץ כולו, עומדת בפני סיום חיובי. מכבי הודיעה הבוקר (שבת), כי בשעה 19:45 היא תקיים מסיבת עיתונאים באולמה הביתי בהיכל נוקיה, בה תודיע רשמית כי אוחיון ממשיך בקבוצה. הגארד ישחק בשלוש השנים הקרובות בשורות הצהובים וצפוי להכפיל את שכרו ולהרוויח כ-400 אלף דולר לעונה.

אתמול ישבו ראשי מכבי תל אביב עם אוחיון לפגישה ארוכה שנמשכה כארבע שעות, כשהשיחות בין הצדדים נמשכו גם היום. רק בשיחות אלו, אותם יזם אוחיון בעקבות פסיקת הבורר ולאחר נתק ישיר וממושך, יושבו המחלוקות שליוו את הצדדים בקיץ הטעון, וכן החלו הדיבורים על גובה השכר וסעיפי היציאה. התבוסה המביכה לחימקי מוסקבה הכניסה ללחץ אנשים במועדון ותרמה אף היא להחלטה להשאיר את הרכז, שבעצמו רצה להמשיך בקבוצה. בכיר במכבי אמר היום לוואלה! ספורט: "פסיקת פיבא החזירה את יוגב למכבי ולא הייתה דרך אחרת, מה גם שאין הרבה ישראלים מובילים בעמדת הרכז".

כבר בימים האחרונים נודע כי הצהובים הגיעו לסוג של פשרה עם השחקן, שכזכור חתם בלוקומוטיב קובאן הרוסית, חוזה שהוכרז על ידי פיב"א כלא חוקי ביום שני החולף. לא ברור כיצד הדבר ישפיע על הסגל הקיים של הקבוצה, שנבנתה ללא אוחיון, כשבין היתר הגיע מורן רוט על מנת לחזק את הקבוצה וכעת מכבי תצטרך לעשות חושבים.

ללא אוחיון, פתחה מכבי תל אביב אמש את משחקי האימון שלה לקראת עונת 2012/13 עם תצוגה חלשה מאוד ותבוסה 80:60 מול חימקי מוסקבה הרוסית. הערב (21:00, 5+ לייב), יפגשו הצהובים את באמברג המארחת במשחקם השני בטורניר ההכנה הנערך בגרמניה.

יוגב אוחיון ומכבי: סיפור ללא הפי-אנד

אמש פרסמנו: מכבי ת"א במגעים להחתים את אוחיון לשלוש שנים

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully