וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הצד השני של המטבע

22.9.2012 / 8:18

מילווקי תעשה לסנט לואיס את מה שהאלופה עצמה עשתה בעונה שעברה? הברוורס ניצחו 2:4 את וושינגטון ורחוקה משחק וחצי

בשנה שעברה, קאמבק מטורף סידר לסנט לואיס מקום בפלייאוף ממש בשנייה האחרונה והקרדינלס ניצלו זאת ועשו את כל הדרך לזכייה גדולה באליפות. השנה, הם מובילים לאורך מרבית התקופה האחרונה את המירוץ לכרטיס הווילד קארד השני, אבל בשקט בשקט, מתגנבת מאחוריהם לאחרונה מילווקי, שתנסה לעשות לסנט לואיס בדיוק את מה שהאלופה עשתה אשתקד ולעקוף אותה בישורת האחרונה.

הלילה (בין שישי לשבת), הברוורס ניצחו 2:4 את וושינגטון, שכבר עלתה לפלייאוף ולצד ההפסד הדרמטי של סנט לואיס, 5:4 לקאבס ב-11 אינינגים, הפער בין הקבוצות עומד כעת על משחק וחצי בלבד. עבור הקאבס, דארווין בארני השווה בהומראן בן שתי ריצות בתשיעי ודויד דה חסוס ניצח עם סינגל ב-11. בסנט לואיס, כריס קרפנטר עלה לבכורה העונה, אך סיים ללא הכרעה. אם סנט לואיס תהיה בפלייאוף, החזרה של קרפנטר היא חדשות מעולות עבורה.

בהמשך המירוץ לווילד קארד, הדודג'רס ופילדלפיה לא מוותרות וגם הן ניצלו את הפסד סנט לואיס כדי לצמק פערים. הדודג'רס במרחק שני משחקים אחרי 1:3 בעשרה אינינגים על סינסינטי, שגם היא עלתה כבר. פילי רחוקה שלושה משחקים, בזכות 2:6 על אטלנטה.

במשחקים נוספים, המטס ניצחו 3:7 את מיאמי, יוסטון 1:7 את פיטסבורג האומללה ואריזונה 5:15 את קולורדו. סן פרנסיסקו גברה 1:5 על סן דייגו, אבל החדשות הגדולות מהמפרץ מגיעות מכיוונו של מלקי קבררה המושעה על שימוש בסמים ופסל עצמו מתואר החבטות בו עמד לזכות.

ב-AL, האיזון נשמר במזרח, כשהיאנקיז גברו 1:2 על אוקלנד, עם ווקאוף הומראן גדול של ראסל מרטין בעשירי, בעוד שבולטימור ניצחה 2:4 את בוסטון. הפער נותר משחק אחד לטובת הפסים.

מי שניצלה את הפסד אוקלנד והתקרבה מעט היא לוס אנג'לס איינג'לס, שניצחה 2:6 את הוויט סוקס (הומראן 28 למייק טראוט) והפער שלה מהאייז עומד על 3.5 משחקים. טקסס הפסידה 6:3 בסיאטל והפער שלה בצמרת המערב עומד על ארבעה משחקים. הגרביים לא ניצלו את העובדה שהמשחק של דטרויט מול מינסוטה נדחה והפער בבית המרכז ירד למשחק וחצי לטובתם.

טמפה ביי עוד לא אמרה נואש, למרות פיגור 4.5 משחקים מהווילד קארד והיא הביסה 1:12 את טורונטו, כשצוות המגישים שלה שובר שיא AL קבוצתי לסטרייקאאוטים לעונה ומגיע ל-1,275. קנזס סיטי גברה 3:6 על קליבלנד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully