וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט פרימן: "זו תחושה אדירה להצליח לחבוט ככה"

22.9.2012 / 7:27

הכוכב החדש של נבחרת ישראל בבייסבול נהנה אחרי הניצחון על ספרד. בראד אוסמוס: "אנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר"

נבחרת ישראל, המשתתפת בימים אלה בטורניר מוקדמות אליפות העולם בבייסבול, הנערך ביופיטר, פלורידה, עשתה אמש (שישי) צעד נוסף לעבר העפלה אל הדבר האמיתי, ה'וורלד בייסבול קלאסיק', טורניר הגמר, שייערך במרץ 2013. הנבחרת, המאומנת על ידי כוכב העבר בראד אוסמוס, גברה 2:4 על נבחרתה המקבילה והחזקה של ספרד. בזכות הניצחון, שהיה השני של ישראל בטורניר, היא עלתה למשחק הגמר של המוקדמות, שם תמתין למנצחת בין ספרד לצרפת/דרום אפריקה.

מי ששוב היה שם עבור ישראל הוא נייט פרימן הנהדר, שסיים משחק שני עם צמד הומראנים, כשהוא למעשה אחראי על כל הריצות של הנבחרת בכחול-לבן. פרימן אמר בסיום: “אני רואה את הכדור טוב. אני סבלני ומחכה למצבים בהם אני יודע איזו הגשה יזרקו לי. משם, זה הכל עניין של להישאר משוחרר ורגוע, ולחבוט את הכדור חזק. זו תחושה אדירה להצליח לחבוט ככה, במיוחד בטורניר הזה. אבל בייסבול הוא המשחק הכי קשה בעולם ולחבוט זו הפעולה הכי קשה בספורט בכלל. לא סתם החובטים הטובים ביותר נכשלים ב-70% מהפעמים. למרות שזה כיף גדול, אל תצפו לשני הומראנים בכל משחק”.

המאמן אוסמוס הוסיף: “שני ניצחונות זה רק שני שליש מהדרך בטורניר הזה. אנחנו יכולים וצריכים לחבוט טוב יותר, אבל בטורניר כזה, עדיף לדעת שאתה יכול לשחק טוב יותר ועדיין לנצח". כוכב עבר נוסף, שון גרין, המשמש כמאמן-שחקן אך לא שיחק הפעם, סיכם: "עם איכות השחקנים שיש לנו בקבוצה, יש כאן שחקנים שמגיעה להם הזדמנות, לא פחות משהגיעה לי. אני שמח לתרום בכל צורה ואני במקום בחיים בו אני יכול לעזור לא רק על המגרש".

ישראל ניצחה 2:4 את ספרד ועלתה לגמר מוקדמות אליפות העולם

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully