וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - עכו: "שוחטים אותנו על לא עוול בכפנו"

מאמן בית"ר לא אהב את עונש הרדיוס שספגה לקראת עכו (ש', 20:00): "על בן אדם שנתפס גורמים לנו נזק של מיליון שקל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
טוען לקיפוח. אלי כהן/קובי אליהו

טריוויה

* מאז חזרה עכו ללליגת העל, בית"ר אירחה אותה שלוש פעמים וניצחה בכל שלושת המפגשים.

* לאונרדו פאסוס מהפועל עכו הגיע לבית"ר ירושלים בינואר של העונה שעברה אך לא סיים את העונה והושעה מספר מחזורים לסיום עקב התנהגות בלתי הולמת.

* מאז הצטרף להפועל עכו, כבש אוהד קדוסי חמישה שערים בארבעה משחקים, כולל כמובן השלושער במחזור שעבר נגד סכנין. מעבר לכך, הוא הבקיע שער נגד רמת השרון (בליגה) ומול הפועל חיפה (בגביע הטוטו).

* עדיין קדוסי: החלוץ המצוין כבש שני שערים נגד בית"ר ירושלים במדי סכנין בעונה שעברה: בניצחון 0:3 בדוחא וגם בניצחון 0:3 בטדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגש פיקנטי. פאסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק מחר מול הפועל עכו, כאשר לאחר שלושה משחקים יש לקבוצה נקודה אחת בלבד. מאמן הקבוצה אלי כהן התראיין ל"רדיו ירושלים" והתייחס לאירועים עם ערן לוי ולדיבורים על כך שרצה לשחרר אותו ולהביא במקומו בלם.

אלי כהן: "לא היה ולא נברא. לקחתי אותו כדי לבנות אותו מחדש. ברגע שהוא מגיע לשיא מסוים ובועט בדלי אני מחזיר אותו לפרופורציות. חשבתי שכדי להרוויח אותו להמשך העונה צריך לעשות איתו משהו אחר ולהוריד אותו לספסל. אני עוזר לו ומנסה להחזיר אותו לעניינים. אני רוצה אותו ואוהב אותו".

לגבי אבירם ברוכיאן אמר: "הוא לא עמד על הפרק. בקושי העברנו את קוזוקין בבקרה. רצינו להעביר אותו ושיהיה מישהו עם קצת נסיון שייתן גב לבלמים. הוא בא אליי לחדר ואמרתי לו שאין לי כסף לפרוטות שצריך לשלם עליו אבל עשינו מאמץ אדיר כדי לתת לו את ההזדמנות לחזור לעצמו. לא הייתה שום שיחה איתי לגבי ברוכיאן, אנחנו לא יכולים לפנטז על מסי שאין לנו כסף לכלום".

על העונש: "שוחטים אותנו על לא עוול בכפנו. על בן אדם שנתפס גורמים לנו נזק של מיליון שקל. מחמירים עם בית"ר. 25 שנה לא הורחקתי ממשחק ואני מורחק לשני משחקים, על דגל שנשרף הורידו שתי נקודות שנה שעברה ועכשיו הרדיוס עם הפועל. רק בית"ר המקופחים התמידיים. הייתי במועדונים אחרים ולא עברתי דברים כאלה".

בכל הנוגע למצב המקצועי המאמן מתכנן שני שינויים עיקריים בהרכב. אלי דסה יירד לספסל ואילו שי חדד יוסט לעמדת המגן הימני ובקישור דומיניק גלאבינה וחן עזריאל יפתחו בהרכב על חשבונם של חדד וצחי אליחן במטרה לעלות בהרכב התקפי יותר. כהן אמר לשחקנים: "אל תרשו לעצמכם לאבד ריכוז. תבואו מוכנים ותנצחו את המשחק הזה עם כל מה שיש לכם. ננצח מחר ונהפוך את הכל למומנטום חיובי. תשחקו חכם, תכניסו כדורים מדוייקים ותנצלו את היתרונות שלכם בכל פינה במגרש".

הפועל עכו:

שבוע רגוע למדי עבר על הפועל עכו בעקבות הניצחון בשבוע שעבר על בני סכנין (1:5). אחרי שהתקשה לגבש הרכב, שמעון הדרי החליט להמשיך לתרגל את אותם 11 שפתחו נגד סכנין. דדי בן דיין עדיין לא נמצא בכושר משחק, אבל ייכלל בסגל, ואילו רועי לוי ישוב אליו רק בשבוע הבא. יובל שבתאי ימשיך לתפקד באופן זמני כמגן שמאלי, אחרי שהוא הצטיין בעמדה הזו בשבוע שעבר. גיא דיין ולאונרדו פאסוס ימשיכו להמתין להזדמנות שלהם מהספסל אחרי שהיו אחראים לשער החמישי נגד סכנין.

לקראת המשחק אמר עוזר המאמן איציק טוויזר: "אסור לנו לחשוב שבגלל שניצחנו את סכנין בתוצאה כזו, אנחנו הולכים לקראת משחק קל. בית"ר ירושלים נאבקת כמונו על הנקודות, והכי חשוב זה שניצור המשכיות ליכולת שלנו נגד סכנין. יש אווירה טובה בקבוצה, ואנחנו מקווים שהיא תימשך גם בשבוע הקרוב".

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. ברני ארדוב
יפתח בהרכב על חשבון צחי אליחן. חן עזריאל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אבי ריקן

ריקן היה השחקן המשמעותי ביותר במהפך שעשתה בית"ר בחלק האחרון של העונה שעברה ואלי כהן בונה עליו שיוביל בחלק הקדמי של הקבוצה. השילוב של גלאבינה יוריד קצת מהעומס על ריקן בהחזקת הכדור ויאפשר לו לחזור ימינה ולנצל את כל היתרונות שלו.

הפועל עכו: שניר משען

העונה יש לא מעט תחרות על עמדת המגן הימני בהפועל עכו, ושניר משען ממשיך לקבל הזדמנות משמעון הדרי אחרי שהיה מצוין נגד סכנין. משען יודע שכל דקה שהוא חייב למעט בטעויות כדי להמשיך ולמנוע מרועי לוי, שגיב כהן ולוהאב כיאל לחזור להרכב.

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. מגד גוזני
גלאבינה יוריד ממנו עומס? ריקן/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, אופיר קריאף, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, עמית בן שושן.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, יובל שבתאי, אמייה טגה, אימורו לוקמן, נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון, דייויד גומז, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully