וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: וושינגטון וסינסינטי עלו לפלייאוף

21.9.2012 / 10:18

הנשיונאלס ניצחו 1:4 את הדודג'רס והביאו פלייאוף ראשון לבירה מאז 1933. הרדס גברו 3:5 על הקאבס וגם הם יהיו באוקטובר

שבוע וחצי לפני סיום העונה הסדירה, תמונת הפלייאוף ב-MLB מתחילה להתבהר והלילה (בין חמישי לשישי), קיבלנו את שתי העולות הראשונות, שתיהן מה-NL. סינסינטי השלימה סוויפ על הקאבס עם 3:5, כשג'וני קווטו מנצח בפעם ה-18 העונה והיא תהיה באוקטובר. הרדס יבטיחו גם את ראשות בית המרכז בימים הקרובים. וושינגטון עשתה גם היא את העבודה ועם 1:4 על הדודג'רס היא הביאה את הפלייאוף לראשונה מאז 1933 לבירת ארצות הברית.

הבאה בתור מה-NL תהיה סן פרנסיסקו, שעם ההפסד של הדודג'רס והניצחון שלה 2:9 על קולורדו (כולל צמד של פבלו סנדובל), הגדילה את הפער לעשרה משחקים בבית המערב. מי שעוד נהנתה מהפסד הדודג'רס היא סנט לואיס, שעם 4:5 על יוסטון הגדילה את הפער מלוס אנג'לס לשלושה משחקים במירוץ הווילד קארד. מילווקי, שניצחה 7:9 בפיטסבורג, עקפה את הדודג'רס והיא בפיגור 2.5 משחקים מהקרדינלס.

פילדלפיה הנואשת פירקה את המטס 1:16 עם שמונה ריצות באינינג הראשון, אבל היא עדיין ארבעה משחקים מאחור במירוץ הווילד קארד ואילו אריזונה בדרך לוותר אחרי הפסד 6:5 לסן דייגו.

ב-AL, אוקלנד הביסה 4:12 את דטרויט, אבל הוויט סוקס לא ניצלו זאת, חטפו ווקאוף סינגל מאריק הוסמר וקנזס סיטי והפסידו 4:3, כך שהפער בבית המרכז נותר שני משחקים לגרביים. האייז מצידם, נהנו מהומראן מכריע בן שתי ריצות של אדריאן בלטרה בתשיעי והניצחון 1:3 של טקסס על האיינג'לס סידר להם פער של 4.5 משחקים מהמלאכים במירוץ הווילד קארד.

במזרח, בולטימור נחה והיאנקיז ניצלו זאת כדי לנצח 7:10 את טורונטו ולפתוח פער של משחק בראשות הבית. במשחקים נוספים, טמפה ביי שמה שש ריצות בתשיעי על בוסטון, כולל ווקאוף הומראן בן שלוש ריצות של בי ג'יי אפטון וניצחה 4:7. קליבלנד גברה 3:4 על מינסוטה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully