וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: החגיגה נמשכת

20.9.2012 / 9:10

בולטימור שוב ניצחה באקסטרה אינינגים את סיאטל, הפעם 1:3. הקרדינלס ברחו לדודג'רס במאבק הווילד קארד עם 0:5 ביוסטון

איזו חגיגה הייתה הלילה (בין רביעי לחמישי) ברחבי ה-MLB. ערב משחקים מלא, בתוספת שני דאבל-הדרים שהושלמו, סיפקו לנו עוד סיבוב באקשן המטורף שאוחז בליגה בתקופה האחרונה, ימים ספורים לפני ההכרעות. מעל כולם וזה נהיה קצת משעמם, נמצאת בולטימור. האוריולס ניצחו שוב באקסטרה אינינגים (כמה מפתיע), 1:3 בסיאטל. יממה לאחר המרתון שנמשך 18 אינינגים בין הקבוצות, היה זה הפעם אדם ג'ונס, שעם הומראן בן שתי ריצות באינינג ה-11 הכריע את המשחק.

היאנקיז לא התרגשו וניפנפו את טורונטו עם שני ניצחונות בדאבל הדר, כדי לשמור על פער של חצי משחק מבולטימור בראשות ה-AL מזרח. במשחק הראשון, הפסים ניצחו 2:4 מאחורי אנדי פטיט הבלתי נגמר, ששב מהפציעה. במשחק השני זה היה איצ'ירו סוזוקי, שעם ארבע חבטות סיפק 1:2 חשוב.

בסדרה הכי חשובה שמתקיימת בימים אלה ב-AL, דטרויט ניצחה 2:6 את אוקלנד, כשהתותחים רועמים: מיגל קבררה עם הומראן 41, ג'סטין ורלאנדר עם ניצחון 15. במקביל, רצף חמשת הניצחונות של הוויט סוקס נקטע עם הפסד דווקא של כריס סייל 3:0 בקנזס סיטי והפער בבית המרכז ירד שוב לשני משחקים. אוקלנד, שאיבדה בהפסד את המגיש הפותח שלה ברט אנדרסון לתקופה לא ידועה והוא עלול להחמיץ את הפלייאוף, לפחות נהנית מכל תוצאה שתהיה בסדרה בין טקסס לאיינג'לס, שם הטקסנים ניצחו 2:6. טקסס ראשונה במערב, האייז ארבעה משחקים מאחור והאיינג'לס עוד שלושה וחצי מאחוריהם.

במשחקים נוספים, בוסטון "הבטיחה" לעצמה מאזן שלילי לראשונה מאז 1997, כשטמפה ביי ניצלה שבע ריצות בשישי וניצחה 3:13. ג'וש ווילינגהאם הכניס ארבע רצים ב-4:6 של מינסוטה על קליבלנד.

בחטיבה השנייה מעניין לא פחות. וושינגטון קרובה לפלייאוף, אבל היא חלקה דאבל הדר עם הדודג'רס. במשחק הראשון ניצחה הקבוצה מהבירה 1:3 ובמשחק השני היא השוותה בדרמטיות עם שש ריצות בשמיני, לפני שנכנעה להומראן של מאט קמפ בתשיעי, שקבע 6:7 לדודג'רס, במשחק בו לנאשיונלס היו טענות קשות לשיפוט. עבור הדודג'רס, ההפסד במשחק הראשון הוריד אותם מרחק שני משחקים מסנט לואיס במירוץ הווילד קארד, לאחר שהאלופה ניצחה 0:5 ביוסטון (ניצחון 16 ללאנס לין).

בהמשך המירוץ, מילווקי נמצאת 2.5 משחקים מאחור, עם 1:3 על פיטסבורג, שיצאה מהתמונה. פילדלפיה במרחק ארבעה משחקים אחרי שריאן הווארד הציל אותה עם הומראן בתשיעי בניצחון 2:3 על המטס. אריזונה המשתרכת ניצחה 2:6 את סן דייגו וגם היא עוד בחיים, 4.5 משחקים מאחורי הווילד קארד.

במשחקים נוספים, מאט קיין הגיע לשיא קריירה של 15 ניצחונות ב-1:7 של סן פרנסיסקו על קולורדו. הענקים מטיילים לפלייאוף, כמו גם סינסינטי, שניצחה 5:6 את הקאבס ב-11 אינינגים. מאמן הרדס דאסטי בייקר החמיץ את המשחק ואושפז בשל אי סדרים בדפיקות ליבו. אטלנטה גברה 0:3 על מיאמי, כשהיא מאריכה את הרצף המטורף של כריס מדלן ל-21 משחקים בהם הוא פתח והברייבס ניצחו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully