וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניצחון לישראל בפתיחת מוקדמות אליפות העולם

20.9.2012 / 9:23

הנבחרת של בראד אוסמוס עבדה קשה מהצפוי, אבל צמד הומראנים של נייט פרימן סידרו לה 3:7 על דרום אפריקה

זה לא היה פשוט, אבל נבחרת ישראל פתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) ברגל ימין את הופעותיה בשלב המוקדמות של הוורלד בייסבול קלאסיק, אליפות העולם, עם ניצחון חשוב 3:7 על דרום אפריקה. על הנייר ולפי הפתיחה, נדמה היה שהנבחרת של אוסמוס יכולה לדרוס את היריבה, אבל הדרום אפריקאים הציגו יכולת לא רעה והנבחרת שלנו ידעה לעשות את העבודה למרות הכל, כשנייט פרימן, שחקן סן אנטוניו מישינס (קבוצת פיתוח של סן דייגו פאדרס), חובט לצמד הומראנים לטובת הכחולים-לבנים.

ישראל עלתה ל-0:1 כבר באינינג הראשון מהומראן יפה של פרימן, בהגשה הראשונה שהוא ראה מול דילן אנסוורת', שסיפק שישה וחמישה בהופעה טובה, שהותירה את ישראל ללא ריצות נוספות עד החלפתו. באינינג השישי, דרום אפריקה כבר ניצבה עם אאוט אחד ורצים בבסיס השני והשלישי, אבל ג'וש זייד השייך ליוסטון אסטרוס, חילץ את ישראל מהמצב המביך וירה לשלושה סטרייקאאוטים. מיד לאחר מכן, מול הבולפן של דרום אפריקה, ישראל החלה לייצר נקודות.

באינינג השביעי, ג'וש סאטין נכנס מהבסיס השלישי בזכות הגשה פרועה ובאינינג הבא, צ'ארלס קאטלר הרגיע את המאמן בראד אוסמוס, עם דאבל מנקה בסיסים, שהעלה את ישראל ל-0:5. היתרון צמח עוד קצת באינינג האחרון, עם הומראן שני של פרימן וסינגל של כוכב העבר שון גרין, שסיים עם צמד חבטות מעמדת ה-DH. בתחתית האינינג ישראל הסתבכה, כששלמה ליפץ מילא את הבסיסים והיריבה שמה שלוש ריצות, אבל לבסוף הניצחון נשאר בכחול-לבן ומחר (20:00, ספורט 1 ואתר ה-WBC) תפגוש ישראל את הנבחרת שתנצח הלילה במשחק בין ספרד לצרפת.

המאמן אוסמוס אמר בסיום: “היה משחק קשה יותר ממה שחלק מהשחקנים ציפו ולכן ההרגשה לצאת ממנו עם ניצחון היא טובה. כפי שאמרנו, בטורניר קצר הכל יכול לקרות וחשוב לוודא שאנחנו משחקים טוב בכל משחק, ולא רק על הנייר". שון גרין הוסיף: "היה מרגש לשחק במדי נבחרת ישראל. נהיה טובים יותר במשחק הבא."

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully