וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בדקה אופציית אלרואי כהן וברוכיאן

19.9.2012 / 12:59

סיכויים נמוכים שאחד מהשחקנים יצורף. הפועל חיפה פנתה לגבי מוטי מלכה, אבל הדרישה לדמי ההשאלה מונעים סיכום

הפועל באר שבע בדקה בסוף השבוע אפשרות להחתים את קשר הפועל תל אביב, אלרואי כהן, שבשלב זה מסרב להגיע לקבוצה. עניין אחר שמטרפד את הגעתו היא העובדה שכהן מעדיף לשחק בכנף, עמדה שאלישע לוי לא זקוק לה.

בבאר שבע אישרו כי בדקו את האפשרות לצרף את השחקן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב, אך כרגע העסקה רחוקה מלהתממש. כזכור, לאחרונה בדקה הקבוצה אפשרות להחתים את שחקנה של פודבסקידז'ה הפולנית לירן כהן, שעד מחר יוכל לחזור לישראל. עוד נודע כי גם שמו של הקשר אבירם ברוכיאן עלה על הפרק, אך כרגע נראה כי האופציה לא תתממש כיוון שחלון ההעברות ייסגר בקרוב. בבאר שבע אמרו: "יש לנו סגל רחב ולא נמהר להחתים שחקנים".

החתמת סיראז' נאסר בסוף השבוע עשויה לסגור סופית את תקציב המועדון שיעמוד על כ-25.5 מיליון שקל. יחד עם זאת, שחקן נוסף איתו מתנהל משא ומתן הוא החלוץ מוטי מלכה. הפועל חיפה והפועל רמת גן פנו לגבי החלוץ, אך במועדון דורשים דמי השאלה ולכן העברתו לקבוצה אחרת מתעכבת. אם מלכה לא יסגור בקבוצה אחרת עד מחר, הוא ישוב לאימוני הקבוצה משום שלא מדובר בשחקן חופשי.

הקבוצה תתארח בסוף השבוע אצל מכבי נתניה, כשברקע בולט נתון סטטיסטי מעניין: האדומים לא ניצחו בחוץ את הקבוצה מעיר היהלומים מאז נובמבר 1992. אחרי שלוש תוצאות תיקו, אלישע לוי מתלבט לגבי ההרכב ובמועדון מקווים שישיג ניצחון בכורה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully